مدیر گروه مبارزه با بیماری‌های دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: تست ابتلا به ویروس کرونا به صورت سرپایی و درب منازل انجام نمی‌شود، مراقب افراد سودجو باشید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، مهدی شفیعی مدیر گروه مبارزه با بیماری‌های دانشگاه علوم پزشکی کرمان، گفت: تست کرونا و آنفولانزا به هیچ عنوان سرپایی و درب منازل انجام نمی‌شود وفریب شیادان وکلاهبرداران را نخورید.

شفیعی افزود: افرادی که با این عنوان به درب منازل می‌روند، از طرف دانشگاه علوم پزشکی نیستند و مردم مراقب افراد سودجو باشند.

او گفت: کسانی که از طرف ما برای انجام طرح‌ها فرستاده می‌شوند، دارای مدارک شناسایی و معرفی‌نامه هستند.

مدیر گروه مبارزه با بیماری‌های دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: از شهروندان می‌خواهیم اگر فردی برای گرفتن تست کرونا به منازل آن‌ها مراجعه کرد، از طریق مراجع ذیربط مانند نیروی انتظامی اطلاع دهند.

شفیعی تصریح کرد: در حال حاضر تنها طرحی که درب منازل قرار است انجام شود، طرح خطرسنجی بیماری‌های مزمن، قلبی، عروقی و غیر واگیر است که البته این طرح به دلیل شیوع کرونا با دستور وزارتخانه با یک هفته تأخیر اجرا می‌شود.

او عنوان کرد: در خصوص اجرای این طرح ممکن است همکاران ما برای طرح پرسش و گرفتن نمونه خون از افراد جهت انجام آزمایش‌های اختصاصی قند، چربی و ... به درب منازل مراجعه کنند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار