معاون سیاسی و امنیتی استانداری ایلام گفت: تاکنون مورد مثبتی از بیماری کرونا در استان ایلام مشاهده نشده است.

مورد مثبتی از بیماری کرونا در استان ایلام مشاهده نشده است

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ محمد نوذری در نشست شورای اطلاع رسانی استان به موضوع کرونا پرداخت و گفت: امروز شاهد جو بسیار سنگینی بر جامعه در موضوع بیماری کرونا هستیم.

او ادامه داد: البته ما خواستار اطلاع رسانی صریح و به موقع در این خصوص هستیم، اما ایجاد رعب و وحشت در جامعه با فلسفه آگاهی سازی تفاوت دارد.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری ایلام با تاکید بر این موضوع که نباید با بزرگنمایی و اخبار غیر واقع بار روانی منفی در جامعه ایجاد کرد، اضافه کرد: آگاهی بخشی درست و به موقع و ارائه برنامه‌های آموزشی می‌تواند در پیشگیری از ابتلای به این بیماری ویروسی موثر باشد و از اصحاب رسانه استان می‌خواهم در این زمینه نقش بی بدیل خود را ایفا نمایند.

او افزود: رسانه‌ها منبع اخبار و اطلاعاتی که در ارتباط با کرونا نشر می‌دهند، دانشگاه علوم پزشکی استان و وزارت بهداشت و درمان باشد.

نوذری در ادامه پیشگیری را مهمترین داروی کرونا عنوان کرد و گفت: در این راستا نشست‌های مختلفی به ریاست استاندار محترم و با حضور دستگاه‌های ذی ربط از جمله دانشگاه علوم پزشکی استان برگزار شده است و با استفاده از نظر متخصصان امر تصمیمات مهمی نیز اتخاذ شد.

او ادامه داد: از جمله این تصمیمات مهم لغو تمامی کنسرت‌ها، مسابقات ورزشی، همایش‌ها و گردهمایی‌ها و … بود.

نوذری در ادامه با اشاره به این خبر که تاکنون مورد مثبتی از بیماری کرونا در استان مشاهده نشده است، افزود: از مردم عزیز استان تقاضا دارم که با پیشگیری و رعایت مواردی که در این زمینه ارائه شده از خود و همنوعان مراقبت کنند.

نوذری از همکاری و مشارکت بالای مردم و عوامل دست اندر کار در انتخابات استان تشکر کرد و گفت: اگرچه در انتخابات این دوره مباحث ایلی و قبیله‌ای شدت گرفته بود، اما خوشبختانه انتخاباتی سالم، امن و با مشارکت بالا پشت سر گذاشتیم.

او ادامه داد: استان ایلام با مشارکت بالای ۶۱ درصد سومین استان کشور از این حیث بود.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.