فرمانده ستاد مبارزه با کرونا: رفتار بیولوژیک ویروس کرونا برای ما غیرمکشوف است/ از سفرهای غیرضروری در تعطیلات بپرهیزید + فیلم

فیلمی از توصیه‌های مهم فرمانده ستاد مبارزه با کرونا به مردم درباره نحوه مقابله با بیماری کووید_۱۹ را مشاهده می‌کنید.

فرمانده ستاد مبارزه با کرونا: رفتار بیولوژیک ویروس کرونا برای ما غیرمکشوف است/ از سفرهای غیرضروری در تعطیلات بپرهیزید + فیلمبه گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان، علیرضا زالی فرمانده ستاد مبارزه با کرونا درباره ویروس کرونا گفت: رفتار بیولوژیک ویروس کرونا برای ما غیرمکشوف است.

وی به مردم توصیه کرد تعطیلاتی که در کشور برای مبارزه با ویروس کرونا در کشور اجرایی شده به این منظور نیست که مردم به مسافرت بروند چرا که ممکن است مقاصد آنها به این ویروس آلوده شده باشد به همین دلیل مردم از مسافرت رفتن بپرهیزند و در خانه بمانند.

زالی افزود: هر شخص مبتلا به ویروس کرونا می‌تواند بیست نفر را به بیماری کووید_۱۹ مبتلا کند.

در ادامه فیلم توصیه‌های مهم فرمانده ستاد مبارزه با کرونا به مردم را مشاهده می‌کنید.


بیشتر بخوانید: از حواشی داغ شده در فضای مجازی تا حال و هوای مردم در روزهای کرونایی + فیلم 


انتهای پیام/
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
بایگان
۲۲:۰۶ ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
باسلام چرا برای سربازان مشمول متاهل که احتمال درصد بالا ابتلای خود وخانواده هاشان به ویروس کرونا دارند مرخصی داده نشود ؟ آیا چون آنها سرباز هستند برای حفظ جانشان وخانواده های خودشان وجلو گیری از پخش بیماری در جامعه نباید یه فکری کرد؟
United States of America
رذدپ تال
۱۹:۳۷ ۰۹ اسفند ۱۳۹۸
به نظر من کاری درستی نمی کنن از الان اعلام می کنند برای چند روز هر کاری تعطیل می باشد چون دراینصورت احتمال جابه جایی ومسافرت افراد بیشتر است درصورتیکه اگر کارشناسی به موضوع نگاه کنیم بهتر است بگویم تا اطلاع ثانوی
بطور مثال اگر به در مورد مدارس بگویم برای سه روزهمه پا می شون می روند مسافرت ولی اگربگویم تا اطلاع ثانوی چون نمی توانند برنامه بریزد واحتمال می دهد که فردا امکان داره مدرسه باز بشود پا نمی شود برود شمال
Iran (Islamic Republic of)
زهره
۱۲:۵۰ ۰۹ اسفند ۱۳۹۸
یعنی تا کی باید خونه بمونیم
Iran (Islamic Republic of)
ن
۲۲:۴۰ ۰۹ اسفند ۱۳۹۸
يك زنگ بزن به ويروسه ازش بپرس ،دقيقا بهت ميگه تا كى.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۷ ۱۰ اسفند ۱۳۹۸
زهره جون خواهرم تا اطلاع ثانوی بشین خونه با بچه ات بازی کن گلم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۹ ۰۹ اسفند ۱۳۹۸
واقعا چرا بعضی افراد فقط به خواسته خودشان اهمیت میدهند افراد از خود راضی و خودخواه . چرا جامعه را به هم می‌ریزد . چند روز تحمل کنید سفر همراه با خطره ..
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
علی احمدیان
۱۱:۱۱ ۰۹ اسفند ۱۳۹۸
سلام پیشنهاد می کنم از گیاه دارویی امن کمنج در زبان آذری است چرا استفاده نمی شود دشمن ضد عفونت ریه است سال گذشته تجربه دارم
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۱۱:۴۶ ۰۹ اسفند ۱۳۹۸
چقدر از این دارو گیاهی داری بازار یابی بدی نیستا!!!
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۰۱:۴۲ ۰۹ اسفند ۱۳۹۸
بنام خداوند جل جلاله :
رعایت تمامی نکات ایمنی و بهداشت فردی و اجتماعی و ضدعفونی کردن و شستشوی اماکن عمومی بسیار کار پسندیده ایست ولی نه در این حد که از خداوند جل جلاله کاملا غافل شده اید بجای این همه وقت و زمان که صرف توی صف ماسک و دستکش و ماده ضدعفونی ایستادن می کنید و شایعات و دروغ و تهمت و انرژی منفی پراکنی میکنید بروید در خلوت خانه هایتان اندکی با خلوص نیت و پاک و صادق رو به خداوند جل جلاله بایستید و از گناهانتان توبه کنید و شکرش را بجا آورید و اعمال صالح و نیک و خیراندیشانه و مهربانانه انجام دهید و صادقانه با خلوص نیت اقشار ضعیف جامعه تان را دریابید و یاریشان رسانید از هر لحاظ و تا آنجا که برایتان مقدور است مشکلاتشان را حل و فصل کنید ویروس کرونا و انواع سرطانها و بلیات آسمانی و زمینی کاریتون ندارند و مشکلی برایتان پیش نمی آورند چرا که همه موجودات و مخلوقات زمین و آسمانها همه به فرمان اراده خداوند جل جلاله هستند اگر او اراده کند انشاءالله . والسلام و صلوات التماس دعا و التماس تفکر .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۶ ۰۹ اسفند ۱۳۹۸
ویروس کرونا فقط با همکاری و رعایت مردم قابل کنترل است وگرنه تلاش بی وقفه و ایثارگرانه عزیزان بهداشت و درمان بجایی نخواهد رسید .