بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت: برگزار کردن لیگ تصمیمی بود که مسئولان مربوطه گرفته بودند و ما هم باید از آن تبعیت کنیم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، احمد نوراللهی بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس تهران بعد از بازی برابر شهر خودرو مشهد اظهار داشت: فوتبال بدون تماشاگر کمی سخت است و در شرایطی که به وجود آمده است و مردم گریبانگیر آن هستند باید تابع هر تصمیمی که فدراسیون و مسئولان بگیرند باشیم.

او افزود: تصمیم گرفته شد که لیگ ادامه پیدا کند ما هم مجبوریم که به تصمیمات اتخاذ شده احترام بگذاریم و  تمام تلاش خود را می‌کنیم که دل هوادارانمان را شاد کنیم مثل سال‌های قبل بتوانیم قهرمان شویم.

نوراللهی با اشاره به بازی بازیکنان به سبک یحیی گل‌محمدی گفت: به طور طبیعی هر مربی که وارد تیم می‌شود تا زمانی که تفکرات جدیدی را وارد تیم می‌کند و بازیکنان بخواهند در زمین اجرا کنند کمی زمان می‌برد ما نیز سعی می‌کنیم تمام آن نکاتی که یحیی گل محمدی می‌گوید را در زمین اجرا کنیم و در جلسات آنالیزی که می‌گذارند تمام تلاشمان این است که تاکتیک‌ها را یاد بگیریم و در زمین به بهترین شکل انجام دهیم.

هافبک پرسپولیس ادامه داد: ما دنبال ۳ امتیاز بازی در هر بازی هستیم و به حواشی توجه نمی‌کنیم  وبازیکنان هم تمام تلاش‌شان را می‌کنند. همانطور که ۳ سال است که دل هوادارانمان را شاد کردیم در سال چهارم نیز انشاالله قول میدهیم که موفق شویم. امیدوارم در هفته آینده با پیکان نیز بتوانیم نتیجه خوبی را بگیریم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار