فرماندار بروجن گفت: کالا‌های اساسی و میوه شب عید مردم این شهرستان تأمین شد.

کالا‌های اساسی و میوه شب عید مردم بروجن تأمین شدبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، مسعود ملکی فرماندار بروجن در نشست کمیته تنظیم بازار از افزایش نظارت و بازرسی‌ها بر بازار این شهرستان خبر داد و اظهار داشت: با افزایش نظارت‌ها و بازرسی بر بازار این شهرستان کمبود‌های احتمالی در حوزه نیاز‌های اساسی مردم شناسایی و برای جبران آن تلاش می‌شود.

او افزود: اتاق اصناف با همکاری دستگاه‌های ذیربط نظارت مستمر بر واحد‌های صنفی را اعمال نموده و با توجه به نزدیک بودن ایام نوروز این بازرسی‌ها تشدید می‌شود.

ملکی با بیان اینکه کالا‌های اساسی و میوه شب عید در شهرستان تأمین شده است اضافه کرد: برای ممانعت از افزایش غیرقانونی قیمت‌ها نظارت دقیق بر بازار و رصد قیمت‌ها به صورت مستمر وجود داشته باشد و با متخلفان مطابق قانون برخورد جدی خواهد شد.

او بر لزوم بازدید میدانی از بازار تأکید کرد و گفت: مردم باید به طور محسوس متوجه نظارت بر بازار از سوی اعضای کمیته تنظیم بازار شهرستان باشند.

ملکی همچنین در راستای تأمین آسایش و رفاه حال مردم در ایام نوروز بر فعال بودن واحد‌های صنفی مهم و اساسی (نانوایی ها، اغذیه فروشی‌ها و ...) تأکید کرد و خواستار برقراری کشیک‌های نوروزی شد.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار