از ابتدای امسال بیش از هفت هزار و ۳۰۰ هکتار از اراضی کشاورزی شهرستان اردل در کمیسیون رفع تداخلات چهارمحال و بختیاری مورد بررسی قرار گرفته است.

بررسی هفت و هزار و ۳۰۰ هکتار از اراضی کشاورزی در کمیسیون رفع تداخلاتبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، روح الله سعیدی مدیر جهادکشاورزی اردل گفت: از ابتدای امسال تا کنون بیش از هفت هزار و ۳۰۰ هکتار از اراضی کشاورزی این شهرستان در کمیسیون رفع تداخلات استان مورد بررسی قرار گرفته است.

او با بیان اینکه فعالیت اجرایی کمیسیون رفع تداخلات اراضی ناشی از اجرای مقررات موازی در اجرای ماده ۵۴ قانون رفع موانع تولید و همچنین مواد مصوب قانون برنامه ششم توسعه از سال ۹۴ در وزارت جهاد کشاورزی آغاز شده است افزود: از ابتدای امسال بیش از یک هزار و ۳۰۰ هکتار از اراضی روستای ده کهنه در کمیسیون رفع تداخلات استان رسیدگی نهایی و تعیین تکلیف شده است که ۳۵۷ هکتار از این اراضی در اختیار مردم قرار گرفت.

سعیدی اضافه کرد: همچنین شش هزار و ۶۶ هکتار از اراضی کاج در کمیسیون رفع تداخلات مورد بررسی قرار گرفت که مقرر گردید ۴۳۸ هکتار از اراضی ذکر شده در اختیارمردم قرار گیرید و برای تصویب نهایی به کمیسیون رفع تداخلات استان ارسال شود.

او ادامه داد: با تصویب ماده ۵۴ قانون رفع موانع تولید و تدوین و ابلاغ آیین نامه و دستورالعمل ها، نیازی به مراجعه افراد و کشاورزان به دستگاه قضایی نیست.

سعیدی گفت: هم اکنون جهت رفع تداخلات اراضی روستا‌های سرچاه، دوازده امام، رستم آباد و کریم آباد تشکیل پرونده انجام شده و منتظر مراحل بعدی و برگزاری کمیسیون رفع تداخلات است.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار