مدیر ارشد شرایط اضطراری منطقه ویژه پارس دستور داد، امکانات صنعت نفت به منظور حفاظت مردم عسلویه و کنگان و کارکنان صنعت نفت در برابر کرونا بسیج شود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان  از بوشهر، سید پیروز موسوی مدیر ارشد شرایط اضطرار منطقه ویژه پارس با صدور ابلاغی فوری تاکید کرد: همه امکانات صنعت نفت برای امن سازی محیط در محل پالایشگاه‌ها، شرکت‌ها و طرح‌ها، فرودگاه، مجتمع بندری و مبادی ورودی و خروجی این منطقه برای مقابله با انتشار ویروس کرونا بسیج شود.

او، در ابلاغ خود خطاب به مدیران منطقه ویژه پارس آورده است: توجه جدی به محیط پیرامونی و مردم شهرستان‌های عسلویه و کنگان و فراهم کردن نیاز‌های این شهرستان‌ها با هماهنگی فرمانداران و کاستن از دغدغه‌های مردم با قید فوریت در دستور کار قرار گیرد.

مدیرعامل منطقه ویژه پارس تصریح کرد: ظرف ٢٤ ساعت آینده ماسک و مواد ضد عفونی بنا به درخواست و نیاز این شهرستان‌ها و پالایشگاه‌ها و شرکت‌های مستقر در منطقه تهیه و توزیع شود.

موسوی همچنین با اشاره به خرید تجهیزات اسکن پزشکی برای استفاده در فرودگاه خلیج فارس عسلویه، خواهان نصب فوری این دستگاه شد و بر  تداوم حضور نیرو‌های بهداشت و درمان و همچنین ضدعفونی کردن منظم همه امکانات موجود در این فرودگاه تاکید کرد.

مدیر ارشد شرایط اضطرار منطقه ویژه پارس تصریح کرد: در مجتمع بندری پارس، فرودگاه بین المللی خلیج فارس و دیگر مبادی جاده ای ورودی و خروجی  به پارس جنوبی از جمله نقاط لازم برای شناسایی است و  به‌زودی گیت‌های اسکن پزشکی خاص، به‌منظور کنترل ورود و خروج مسافران‌ و کارکنان مستقر خواهد شد.
 
او ادامه داد: نظارت دقیق بر روند فعالیت کمپ‌های مسکونی ، دفاتر و تاسیسات اداری و کاری و توزیع ماسک وسایر اقلام بهداشتی از دیگر اقدامات صورت گرفته بوده است. 
 
مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس همچنین در خصوص حضور نیروها و کارکنان  از استانها و مناطق پرخطر در شرایط حساس کنونی به منطقه گفت که تصمیماتی اتخاذ شد و به کارکنان در خصوص برنامه ریزی حضور در محل کار اعلام شد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.