مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی فارس از اجرایی شدن برنامه بازرسی بهداشتی مستمر از اماکن اقامتی و گردشگری در این استان با هدف پیشگیری از انتشار ویروس کرونا خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مصیب امیری گفت: بعد از شیوع بیماری کروناویروس و با هدف پیشگیری از بروز و شیوع این بیماری، اقدامات بازرسی بهداشتی برای تمام اماکن اقامتی، پذیرایی و گردشگری تحت نظارت اداره کل میراث فرهنگی فارس، اجرایی شده است.

او افزود : اقدامات پیشگیرانه بهداشتی با هدف پیشگیری از گسترش این ویروس در استان فارس و همچنین حفظ سلامت مسافران و گردشگران به تمام اماکن فرهنگی و تاریخی و مدیریت تاسیسات گردشگری به ‌ویژه مراکز اقامتی ابلاغ شده است.

امیری ادامه داد: این اماکن شامل هتل، مهمانپذیر، اقامتگاه ‌های بوم‌گردی و خانه‌ های مسافر موظف به رعایت بیش از پیش دستورالعمل‌های بهداشتی هستند و نظارت کامل به طور مستمر بر فعالیت‌های آن‌ها اعمال شده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی فارس ادامه داد: براساس بازرسی‌ها، دستورالعمل‌ها و نکات بهداشتی در تمام اماکن گردشگری و موزه‌های استان اجرایی شده و بازرسان این اداره کل به صورت مستمر از تمامی اماکن بازرسی‌های مستمری را انجام می‌دهند.

امیری تصریح کرد: این اقدامات تا زمان اعلام نهایی مراجع ذی‌صلاح در خصوص از بین رفتن احتمال شیوع این بیماری تداوم دارد؛ البته گردشگران نیز باید با توجه به گسترش ویروس کرونا اقدامات بهداشتی را بیش از هر زمانی مد نظر قرار دهند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار