کشف بیش از ۲ میلیون لیتر گازوئیل قاچاق در آب‌های خلیج فارس + فیلم

مرزبانان کشورمان در آب‌های شهرستان جاسک از دو شناور بیش از دو میلیون لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل را کشف کردند.

کشف بیش از ۲ میلیون لیتر گازوئیل در آب‌های خلیج فارس + فیلمبه گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان، سردار قاسم رضایی فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی اظهار کرد: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر مقابله و مبارزه با قاچاق سوخت و همچنین توجه به پیامد‌های مخرب و تاثیرگذار این پدیده بر اقتصاد کشور، برخورد قاطع با باند‌ها و شبکه‌های سازمان یافته قاچاق سوخت به صورت ویژه در دستور کار مرزبانان استان هرمزگان قرار گرفت.

وی ادامه داد: با انجام اقدامات اطلاعاتی، مراقبت‌های ویژه و با تلاش‌های شبانه روزی و فعالیت بی وقفه مرزبانان استان هرمزگان در شهرستان جاسک، باند قاچاقچیان سوخت که به صورت کلان اقدام به قاچاق می‌کردند، شناسایی و تحت نظر اطلاعاتی مرزبانان قرار گرفت.

فرمانده مرزبانی ناجا افزود: با اقدام به موقع مرزبانان و در دو عملیات سریع و غافلگیرانه، دو فروند شناور حامل محموله سوخت قاچاق در آب‌های شهرستان جاسک متوقف شدند.

سردار رضایی عنوان کرد: در این عملیات دو فروند کشتی خارجی توقیف و دو میلیون و ۲۵ هزار لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل به ارزش ۱۴۱ میلیارد و ۷۷۰ میلیون ریال نیز کشف شد.

وی بیان کرد: در این رابطه ۲۲ متهم خارجی دستگیر و اقدامات قانونی از طریق مراجع قضائی به صورت ویژه در حال پیگیری است.

فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی با اشاره به برشمردن خسارات جبران ناپذیر قاچاق برپیکره اقتصادی و اجتماعی جامعه اظهار کرد: مرزبانان با عزم جدی خود برای مبارزه با پدیده سازمان یافته قاچاق، اجازه هیچ گونه فعالیت سودجویانه در مناطق ساحلی، دریایی و مرز‌های خشکی کشور را نخواهند داد.


بیشتر بخوانید: توضیحات سردار رضایی درباره شهادت دو مرزبان به دست تروریست‌ها در منطقه جکیگور + فیلم 


انتهای پیام/
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۲۳ ۰۷ خرداد ۱۳۹۹
اگر قاچاق بود باید کالای قاچاق به همراه لنج به نفع دولت مصادره شود