در بسته حوادث ۱۰ اسفندماه بخوانید؛

سارق حرفه‌ای محتویات خودرو در دام پلیس اهواز

مهم‌ترین حوادث امروز، شنبه ۱۰ اسفند ماه ۹۸ در خوزستان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهم‌ترین حوادث نقاط مختلف استان خوزستان را در روز شنبه ۱۰ اسفند ماه ۹۸ در این بسته خبری مشاهده نمایید.

سارق محتویات خودرو در اهواز دستگیر شد 

سرهنگ محسن دالوند فرمانده انتظامی اهواز گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت محتویات داخل خودرو در سطح شهرستان اهواز، دستگیری سارق یا سارقان احتمالی در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: ماموران انتظامی این شهرستان با اقدامات اطلاعاتی، سارق حرفه‌ای را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی طی عملیات غافلگیرانه متهم را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

سرهنگ دالوند اظهار داشت: متهم در بازجویی پلیس به ۱۴ فقره سرقت محتویات داخل خودرو در سطح شهرستان اعتراف و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در رامهرمز

سرهنگ نجم الدین سهرابی فرمانده انتظامی رامهرمز گفت: ب هدف مبارزه جدی با هنجارشکنان با هدف افزایش احساس امنیت در بین شهروندان، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر در مناطق جرم خیز و آلوده به مرحله اجراء در آمد.

او با بیان اینکه در اجرای این طرح ۲ خرده فروش مواد مخدر و ۱۰ نفر معتاد پر خطر دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند، اظهار داشت: در این رابطه ۴۲۰ گرم انواع مواد مخدر، ۲ حقه وافور، ۲ دستگاه ترازوی توزین کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان رامهرمز تصریح کرد: طرح طرح ارتقای امنیت اجتماعی در سطح شهرستان با جدیت ادامه خواهد داشت و با همکاری مردم و با عزم جدی پلیس، عرصه را برای جولان مخلان امنیت و آسایش مردم، روز به روز تنگ‌تر خواهیم کرد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.