پیکر مطهر ۲۱ شهید مدافع حرم،روز یکشنبه ۱۱ اسفند در گلزار شهدای بهشت معصومه قم تشییع و خاکسپاری می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،مراسم تشییع و خاکسپاری ۲۱ شهید مدافع حرم از  تیپ فاطمیون و زینبیون که در پی درگیر‌ها در ادلب سوریه  به شهادت رسیدند فردا یکشنبه ۱۱ اسفند در محل گلزار بهشت معصومه (س)قم  برگزار خواهد شد.

مراسم تشییع پیکر این شهدا از ساعت ۱۰ صبح در گلزار بهشت معصومه (س) قم برگزار و بعد از اقامه نماز پیکر‌های مطهر در قطعه شهدای مدافع حرم به خاک سپرده می‌شود.

در جریان پیشروی‌های نیرو‌های مقاومت سوری در نبرد با تروریست‌های تکفیری در منطقه ادلب سوریه که منجر به آزادسازی بخش‌هایی از این منطقه از دست تکفیری‌ها شد، تعدادی از نیرو‌های تیپ فاطمیون و زینبیون نیز در دفاع از حرم اهل بیت (ع) و مقابله با نیرو‌های تکفیری به شهادت رسیدند.

 ادلب یکی از شهر‌های کشور سوریه و مرکز استان ادلب است. این شهر در شمال باختری سوریه و در ۶۰ کیلومتری شهر حلب واقع شده است.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۰:۱۹ ۱۲ اسفند ۱۳۹۸
مگر نمی شد این عزیزان را بر روی کامیون با احترام از بین مردم عبور داد و مردم حداقل در این شرایط بحرانی جان سایر هموطنان خود را به خطر نیندازند بدون شک رفتارهای غیر مسئولانه برگزار کنندگان این مراسم آنهم به این روش قابل مؤاخذه است چرا که بحران را به حداکثرممکن رسانده اند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۰ ۱۱ اسفند ۱۳۹۸
قمی فکر خودش که نیست
به فکر هموطنش هم نیست
این اجتماع؟؟؟=کرونا ضربدر 1000
بیچاره شدیم
نمیشد این شهدای مبارک را بدون اجتماع خاکسپاری کنند؟
اخر چرا باید دنیا ما را مسخره کنه
این همه داریم دکتر متخصص پرستار فوق تخصص های نازنین را از دست می‌دهیم اما این دوستان کرونا را مسخره می دونن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
آخرین اخبار