نژادبهرام:

باران روز‌های اخیر در ۵۰ سال گذشته بی سابقه بود

عضو شورای شهر تهران گفت: باران چند روز قبل در ۵۰ سال اخیر بی سابقه بود و با اقدامات مناسب شهرداری تهران از وقوع سیل جلوگیری شد.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، زهرا نژاد بهرام عضو شورای شهر تهران در دویست و دومین جلسه شورای شهر تهران گفت: پیشگیری از وقوع سیل در تهران، مرهون تدابیر و تمهیدات مدیریت شهری است.

عضو شورای شهر تهران تصریح کرد: در سال جاری در دو مقطع، شاهد بارش‌های سیل آسا بودیم که خوشبختانه به واسطه تدابیر و تمهیدات مدیریت شهری در پاکسازی مسیل‌ها و لایروبی آن‌ها در هر دو مقطع فروردین و اسفند سیلی در تهران رخ نداد.

او افزود: باران چند روز گذشته که طی ۵۰ سال اخیر بی سابقه بود، طراوت خاصی به شهر بخشید، اما در عین حال دغدغه مدیریت شهری در مناطق ۲۲ گانه در راستای پیشگیری از وقوع سیلاب بسیار بالا بود.

نژادبهرام خاطرنشان کرد: ما بیش از ۷ مسیل و رود دره در تهران داریم که هر کدام می‌تواند منبعی برای وقوع احتمالی سیل باشد، لذا حضور موثر شهرداران نواحی و مناطق و استفاده از ظرفیت‌های موجود در لایروبی مسیل‌ها و نیز حضور نیرو‌های عملیاتی شهرداری تهران سبب شد روز‌های آرامی را پشت سر بگذاریم.

عضو شورای شهر تهران ادامه داد: در سال جاری در دو مقطع فروردین و اسفند ماه تحت تأثیر بارش‌های سیل آسا قرار داشتیم، اما تمهیدات و تدابیر مدیریت شهری در پاکسازی مسیل‌ها و رود دره‌ها اقدام موثری در عدم بروز سیل بود و این اتفاق قابل تقدیر است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار