معاون شهردار شیراز گفت: معابر شهر شیراز برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا ضد عفونی می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، محمدرضا محمدحسن‌پور معاون شهردار شیراز  با بیان اینکه شهرداری و کارکنان آن به ویژه پاکبان‌ها جزء گروه‌های پرخطر هستند، اظهار داشت: علاوه بر کار‌هایی که تاکنون انجام شده اعم از گندزدایی و ضدعفونی کردن وسایل حمل و نقل عمومی سطح شهر نیز از ساعت ۱۲ شب تا ۶ صبح از فردا ضدعفونی می‌شود.

او با بیان اینکه برای این منظور به ماشین‌آلات نیاز است که ۱۰ دستگاه خریداری شده و وارد شیراز شده، گفت: این امر از میدان، ولی عصر و خیابان زند به صورت پایلوت شروع می‌شود و تمام سطح شهر به تدریج ضدعفونی می‌شود.

حسن پوربا بیان اینکه با نظارت کارشناسان علوم پزشکی و استفاده از مواد بی خطر ضد عفونی این مهم انجام خواهد شد، از مردم خواست در این ساعات از عبور و مرور دراین مناطق خوداری کنند.

او همچنین از توزیع اقلام بهداشتی به صورت رایگان در مناطق کم برخوردار شیراز خبر داد و افزود: ۳۰ هزار پک بهداشتی تهیه و در مناطق رینگ پایین شهر توزیع می‌شود.

معاون شهردار شیراز بیان کرد: تقاضا داریم که مواد شوینده و ضدعفونی در اختیار شهرداری قرار داده شود، تا همه نقاط شهر ضدعفونی شود و همچنین باید برای کارتن‌خواب‌ها و معتادانی که اقدام به جمع‌آوری ضایعات می‌کنند، فکری اساسی شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مرجان محیط
۱۷:۲۰ ۱۱ اسفند ۱۳۹۸
لطفا وعاجزانه تقاضا دارم که به بهداشت پادگانهای شیراز هم توجه داشته باشید
Iran (Islamic Republic of)
مرجان محیط
۱۷:۲۰ ۱۱ اسفند ۱۳۹۸
لطفا وعاجزانه تقاضا دارم که به بهداشت پادگانهای شیراز هم توجه داشته باشید
آخرین اخبار