مشاور استاندار کرمان در امور رسانه و روابط عمومی مصوبات جلسه امروز یکشنبه ۱۱ اسفندماه ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا را تشریح کرد.

تغییر ساعات کاری ادارات استان کرمانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان"عباس تقی زاده" مشاور استاندار کرمان در امور رسانه و روابط عمومی مصوبات جلسه امروز یکشنبه ۱۱ اسفندماه ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا را تشریح کرد. 

او در تشریح جزییات مصوبات این ستاد گفت: در این جلسه ساعات کار ادارات استان کرمان به استثناء مراکز بهداشتی، درمانی و امدادی از روز دوشنبه ۱۲ اسفندماه تا اطلاع ثانوی را ساعت ۸ صبح تا ۱۳ و پنجشنبه‌ها از ساعت ۸ صبح الی ۱۲ تعیین شد.

او با اشاره به مصوبه تعیین دورکاری برای برخی کارکنان ادارات نیز گفت: دورکاری کارکنان بصورت عدم حضور فرد در محل کار و انجام کار در منزل، با تشخیص و تایید مدیر دستگاه و تا سقف ۳۰ درصد کل کارکنان، به نحوی که موجب اختلال در کار دستگاه نگردد برای افراد دارای شرایط خاص از جمله بانوان شاغل باردار و یا دارای فرزند خردسال زیر ۷ سال، بانوان شاغل دارای فرزند یا همسر معلول، افراد بالای ۶۰ سال، جانبازان معزز شیمیایی، افراد با سابقه پیوند اعضاء و شاغلینی که سابقه بیماری‌های زمینه‌ای پر خطر دارند، تا اطلاع ثانوی اختصاص می‌یابد.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار