پرتابگر المپیکی کشورمان گفت: اگر ارز و مبالغ بدهی مک ویلکینز و ایگور مزگوف آماده باشد همین فردا به آمریکا می‌روم.  

احسان حدادی پرتابگر المپیکی کشورمان در گفت‌وگو با خبرنگار پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره تعویق سفرش به آمریکا به علت مشکلات روادید اظهار داشت: من مشکل روادید ندارم و  قرار نبود که توکلی و مزگوف همراه من به آمریکا بیایند. آن‌ها در صورتی که روادید آمریکا را دریافت کنند دیرتر به اردوی آمریکا می‌پیوندند. همچنین اگر ارز و مبالغ بدهی مک ویلکینز و ایگور مزگوف آماده باشد همین فردا به آمریکا می‌روم.  

او ادامه داد: متاسفانه فدراسیون دو و میدانی به جای اینکه کار‌های ارزی ما المپیکی‌ها را در اولویت قرار بدهد  به مسائل دیگری می‌پردازد. همچنین مسئول مالی فدراسیون،  بلیت‌ها و ارز‌های اشتباهی تهیه می‌کرد و  در مسابقات  ۲۰۱۷ هندوستان شاهد بودیم که بلیت‌ها را با مبالغ نجومی گرفته بودند و  پول بیت المال را هدر می‌دادند و هزینه‌های صرف شده را به نام من ثبت می‌کردند.  

حدادی: اگر ارز آماده شود همین فردا راهی آمریکا می شوم/ بی برنامگی در سال المپیک خوشایند نیست

اولویت فدراسیون دو و میدانی باید رسیدگی به وضعیت من باشد 

پرتابگر المپیکی کشورمان بیان کرد: به هر حال اولویت فدراسیون دو و میدانی باید رسیدگی به وضعیت احسان حدادی باشد، اما من باید  اردوهایم را در داخل ایران انجام بدهم  تا مابقی ورزشکاران را به اردو‌های برون مرزی بفرستند. همچنین اردویم به آمریکا به تعویق افتاد که این بی برنامگی در سال المپیک خوشایند نیست.

حدادی بیان کرد: مک ویلکینز مربی آمریکایی ام حدود ۴، ۵ ماه طلب دارد و ایگور مزگوف فیزیوتراپ  و ماساژورم هم ۸ ماه حقوق  خود را نگرفته است. حسین توکلی مربی بدنساز هم هنوز قراردادش امضا نشده و حقوقی هم دریافت نکرد. عرب مدت زمان زیادی نیست که در فدراسیون دوومیدانی حضور دارد و انتظار زیادی از او نداریم، اما سیستم دو و میدانی معیوب است. به هر حال مشکلات دو و میدانی در سال المپیک زیاد است و ما باید با آرامش و بدون استرس تمرین کنیم تا آماده مسابقات شویم، اما این طور نیست.  

پرتابگر کشورمان اظهار کرد: من با عرب سرپرست فدراسیون صحبت کردم و قول داد که مسئول مالی مبلغ هزینه‌های صرف شده  را پرداخت کند. به هر حال مبلغ هزینه‌های اردوی کیش هنوز  پرداخت نشده است.

حدادی: اگر ارز آماده شود همین فردا راهی آمریکا می شوم/ بی برنامگی در سال المپیک خوشایند نیست 

بی انگیزگی روی تمریناتم تاثیر می گذارد 

او بیان کرد: من برنامه‌های خود را اول سال به فدراسیون دو و میدانی دادم و انتظار دارم که کارهایم به خوبی انجام شود، اما اجرا نشدن برنامه هایم باعث بی انگیزگی ام شده است. به هر حال اگر انگیزه نداشته باشم این موضوع در تمریناتم تاثیر می‌گذارد  و  روی بار فنی مربی ام هم موثر است.  

حدادی درباره اینکه با همه مشکلات می‌تواند در المپیک مدال بدست بیاورد، گفت: من همه تلاش خود را می‌کنم و مدال آوری در المپیک نشدنی نیست، اما نیاز به آرامش دارم. من باید با آرامش و تمرکز بالا تمرین کنم تا بتوانم در المپیک به موفقیت دست یابم.  

مبلغ یک میلیون و سی هزار تومان هنوز به حسابم واریز می شود 

او درباره اینکه هنوز صندوق حمایت از قهرمانان مبلغ یک میلیون و ۳۰ هزار تومان به حسابش واریز می‌کند، گفت: بله همین مبلغ را این ماه هم به حسابم ریختند که بعد از بازگشت به تهران با وزیر ورزش صحبت می‌کنم که این مبلغ اندک را دیگر به من ندهند.  

حدادی درباره اینکه اردویش در کیش به پایان نرسیده است، گفت: بله اردویم در کیش به پایان رسیده است، اما به خاطر شیوع ویروس کرونا در کیش ماندم و تمریناتم را در این اینجا ادامه می‌دهم.  


بیشتر بخوانید: زمان اردوی حدادی در آمریکا مشخص شد


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار