فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از پلمب یک واحد داروخانه متخلف در شهرستان گیلان‌غرب و کشف ۳ میلیارد ریال اقلام بهداشتی و دارویی احتکار شده خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،علی‌اکبر جاویدان فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت : پس از اطلاع پلیس گیلان‌غرب از فعالیت یک داروخانه که به محلی برای دپو احتکار اقلام دارویی و لوازم بهداشتی تبدیل شده، رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

او گفت : در همین راستا، کاراگاهان پلیس آگاهی گیلان‌غرب پس از دریافت مجوز قضائی و شناسایی داروخانه مذکور، نسبت به بازرسی از آن اقدام کردند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: در این بازرسی چند قلم داروی خوراکی، قرص و وسایل بهداشتی شامل ۳۳ هزار و ۷۶۷ عدد از انواع شربت، سرم، گاز استریل، باند کشی، بتادین، سرنگ انسولین، پوشک، انواع ژل، قرص کپسول، سرلاک و شیرخشک احتکار شده کشف شد.

او ارزش دارو‌ها و لوازم بهداشتی احتکار شده را طبق نظر کارشناسان ۳ میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: در این راستا علاوه بر پلمب داروخانه، متصدی آن نیز دستگیر و تحقیقات تکمیلی از وی ادامه دارد.

جاویدان گفت: پلیس قاطعانه با چنین افرادی که تنها به فکر منافع شخصی خود بوده و جان دیگران برایشان اهمیتی ندارد قاطعانه برخورد و اجازه نخواهد داد به نیت شوم خود برسند .

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.