رییس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل گفت: ۱۵ نفر از مبتلایان و یا افراد مشکوک به ابتلا به ویروس کرونا در اردبیل بهبود یافته و از بیمارستان مرخص شده اند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، دکتر اخوان اکبری، رییس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل گفت: ۵۱ نفر به دلیل ابتلا و یا احتمال ابتلا به ویروس کرونا در اردبیل و دیگر شهر‌ها بستری هستند که از این تعداد ۸ نفر افراد مسن که دارای بیماری‌های زمینه‌ای دیگری هستند در بخش مراقبت‌های ویژه کرونا نگهداری می‌شوند.
او با اشاره به اینکه در ۲۴ ساعت گذشته مورد جدیدی از ابتلا به ویروس کرونا در استان اردبیل تایید نشده است افزود: در دو هفته آتی شاهد خودنمایی بیشتر بیماری کرونا در استان خواهیم بود.
دکتر اخوان اکبری، با بیان اینکه ممکن است افراد زیادی به ویروس این بیماری مبتلا بوده، اما خودشان بی خبر باشند گفت: پیش‌بینی می‌شود که تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در استان اردبیل در ۱۵ روز آتی افزایش قابل ملاحظه‌ای یابد و ضروری است مردم بویژه بیماران، سالمندان و کودکان برای پیشگیری از ابتلا به این ویروس در خانه مانده و اهالی استان از انجام هرگونه سفر اکیدا بپرهیزند.

او تصریح کرد: شهروندان استان اردبیل باید از هرگونه مسافرت به سایر شهر‌های استان، شهر‌های همجوار و بویژه استان گیلان خودداری کنند، زیرا کل استان گیلان از لحاظ آلودگی به این ویروس در شرایط بحرانی قرار دارد و آمار مبتلایان به کرونا در این استان بطور فزاینده‌ای در حال افزایش است.

براساس آخرین آمار اعلام شده هم اینک در استان اردبیل ابتلای ۱۰ نفر به بیماری کرونا تایید شده است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.