جوایز مسابقات فوتسال یادواره سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی ویژه کارکنان شهرداری به برترین‌های این دوره از مسابقات اهدا شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، جوایز مسابقات فوتسال  یادواره سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی ویژه کارکنان شهرداری به برترین‌های این دوره از مسابقات اهدا شد.

این مراسم با حضور عبدالحسین حسینی شهردار، فتانه رستمی رئیس شورای اسلامی شهر و مسلم کریمی پور رئیس کمیسیون فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شورای شهر برپا گردید.

عبدالحسین حسینی شهردار شوش در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، ضمن تقدیر از برگزار کنندگان مسابقات، با اشاره به اهمیت ورزش در حفظ سلامت و تندرستی جامعه گفت: یکی از عومل ایجاد سلامت انسان ورزش است که با سلامت جامعه ارتباط مستقیمی دارد.

او با تاکید بر ارتقا ورزش‌های همگانی، تصریح کرد: زمینه و زیر ساخت‌های مناسب ورزش همگانی باید در پارک‌ها با محوطه سازی، نصب ست‌های ورزشی و مشارکت بخش خصوصی ایجاد شود.

حسینی با بیان اینکه سرمایه‌گذاری فرهنگی و ورزشی نوعی سرمایه‌گذاری ایمن برای سلامت جامعه است، افزود: غنی سازی زیر ساخت‌های ورزشی با ارتقای سرانه‌های رفاهی، ورزشی و فرهنگی، نصب مبلمان و ایجاد محوطه‌های ورزشی در سطح شهر ایجاد خواهد شد.

شهردار شوش با تاکید بر تقویت ورزش همگانی گفت: برای ارتقا نشاط و شادابی جامعه و ترویج ورزش، اقدامات مهم و تاثیرگذاری از جمله برگزاری جشن‌های فرهنگی- ورزشی و تفریحات سالم و توسعه فرهنگ عمومی با مشارکت در ورزش‌های همگانی انجام خواهد گرفت.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.