نماینده منتخب مردم اصفهان در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: تلاش ما در مجلس یازدهم، اصلاح قوانین مالیات، نظارت بر کاهش فشار‌ مالیاتی بر واحد‌های تولیدی و گسترش سرمایه گذاری است.

مهدی طغیانی نماینده منتخب مردم اصفهان در یازدهمین دوره انتخابات محلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، گفت: تلاش اصلی ما در مجلس یازدهم این خواهد بود که با اصلاح قوانین مالیات و نظارت بر حوزه‌های مالیاتی بتوانیم فشار‌های مالیات را بر واحد‌های تولیدی و تولید کنندگان استان کاهش داده و سرمایه گذاری را گسترش دهیم.

او افزود: در حوزه اقتصادی محور اصلی مجلس یازدهم بحث رونق تولید خواهد بود، و برنامه ما این است که با تشکیل کار گروه‌های تخصصی مشکلات مردم در این بخش حیاتی را به صورت جدی، علمی وعملیاتی پیگیری کنیم.

این نماینده منتخب ادامه داد: اتفاقی که باید در نظام بانکی کشور رخ دهد گره خوردن نظام بانکی با بخش واقعی اقتصاد کشور است که اگر این امر محقق شود طبعا قرار داد‌ها با در نظر گرفتن واقعیت اقتصاد کشور اصلاح می‌شود و تعهدات و مسئولیت‌ها با در نظر گرفتن واقعیت صحیح تعریف می‌شود و این کار می‌تواند نقش مهمی در از بین بردن ربا و ایجاد یک نظام بانکی سالم در جامعه استان اصفهان ایفا کند.

طغیانی در خصوص اجرای سیاست اقتصاد بدون نفت در کشور گفت: اقتصاد بدون نفت زمانی محقق می‌شود که ظرفیت‌های اقتصادی مهم کشور مورد استفاده قرار گیرد و اقتصاد ایران باید از درون بجوشد و آن چیزی که بر عهده مجلس یازدهم خواهد بود اصلاح قوانین در حوزه‌های اقتصادی کشوراست.

نماینده منتخب شهرستان اصفهان افزود: قول می‌دهیم از روز اول تشکیل مجلس یازدهم اولین فعالیت ما در حوزه رونق تولید استان اصفهان و کشور باشد.

انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار