فرمانده انتظامی آبادان گفت: ۲۵ سفره‌خانه در راستای طرح تشدید اقدامات کنترلی، نظارتی و جلوگیری از عرضه و استعمال مواد دخانی پلمب شدند.

پلمب۲۵سفره‌خانه به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونابه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،سرهنگ سیدمحسن تقی‌زاده فرمانده انتظامی آبادان دوشنبه گفت:با هماهنگی مرجع قضائی و شبکه بهداشت طرح شناسایی واحدهایی که با وجود صدور اخطار در خصوص عرضه قلیان در سفره‌خانه و قهوه‌خانه‌ها همچنان فعالیت می کردند اجرا شد.

او تصریح کرد: این قلیان‌سراها به دلیل رعایت کردن نکات بهداشتی و نظافت پلمب شدند.

فرمانده انتظامی آبادان افزود: پلیس پیشگیری به دلیل تجمع افراد مختلف به بهانه دست‌فروشی زیر پل کابلی آبادان به منظور جلوگیری از  شیوع ویروس کرونا اقدام به متفرق کردن آنها  کرده است ضمن اینکه افراد معتاد در این طرح در اولویت قرار دارند.

سرهنگ تقی‌زاده گفت:پلیس امنیت عمومی آبادان در جهت پیشگیری از گسترش ویروس کرونا ضمن صادر نکردن مجوز برای تالارها،باشگاههای ورزشی، استخرها،  همکاری خود را به منظور اعزام پرستار و پزشک نیروی انتظامی به بیمارستان آیت الله طالقانی و بیمارستان شهید بهشتی با شبکه بهداشت اعلام نموده و کماکان در حال همکاری هستند.

او سلامت شهروندان را امری ضروری و وظیفه همه نهادها،دستگاهها ،ادارات دانست  و از صبرو همکاری مسئولان سینماها،تالارها،باشگاههای ورزشی،دست فروشان جمعه بازار و مسئولان استخرها قدردانی کرد.

کرونا مانند سایر ویروس‌های تنفسی است که در افراد دارای نقص ایمنی مانند بیماران دیابتی، دیالیزی و دارای بیماری‌های خود ایمنی می‌تواند خطرناک باشد و مرگ‌ و میر آن تاکنون حدود سه درصد گزارش نشده است.

این ویروس که به تازگی با منشا چین پیدا شده یک ویروس ناشناخته است و در حال حاضر تنها راه مقابله با آن رعایت بهداشت فردی و حاضر نشدن در اجتماعات و محافل عمومی است.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.