به دنبال اجرای مصوبات ستاد استانی مقابله و پیشگیری از ویروس کرونا، امروز تیم فوتبال باشگاه مس نوین کرمان به محض بازگشت از استان گیلان در ورودی شهرستان انار کنترل و در محل خوابگاه دانشگاه آزاد قرنطینه شد.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، علی زهرودی فرماندار شهرستان انار گفت: نظر به قرار داشتن شهرستان انار در مسیر ورودی استان کرمان، نظارت بر سلامت شهروندان در اولویت کار مسئولان بوده و پیرو مصوبات ستاد استانی پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا بررسی دقیق ورودی و خروجی شهرستان در دستور کار است. 

او با بیان اینکه خوشبختانه تاکنون مورد مثبتی از وجود بیماری کرونا در این شهرستان گزارش نشده است، افزود: تمامی دستگاه های اجرایی شهرستان برای پیشگیری و مبارزه با این بیماری در آمادگی کامل بسر می برند.

زهرودی با اشاره به لزوم صیانت از سلامت عمومی مردم تصریح کرد: توقف و ایزوله کردن اتوبوس حامل ۲۶ نفر از ورزشکاران و همراهان تیم فوتبال مس نوین کرمان که برای انجام مسابقات لیگ دسته دوم به استان گیلان سفر کرده بودند با نظارت و هماهنگی شبکه بهداشت و درمان شهرستان در دستور کار قرار گرفت و این افراد هم اکنون در خوابگاه دانشجویان دانشگاه آزاد قرنطینه شدند.

او بیان داشت: این افراد برای پیشگیری از احتمالات ابتلا به ویروس کرونا و جلوگیری از انتشار این ویروس در استان قرنطینه شدند و از این حیث هیچ گونه تهدیدی متوجه شهروندان و دانشجویان نبوده و هماهنگی بر اساس دستورالعمل های پزشکی در حال انجام است که گزارش نتایج اقدامات متعاقباً به اطلاع شهروندان خواهد رسید.

فرماندار انار با اشاره به تعطیلی دانشگاه آزاد این شهرستان گفت: با توجه به خالی بودن خوابگاه دانشجویان و آماده بودن مکان قرنطینه در محل ورودی شهرستان، خوابگاه دانشجویان با حفظ تمامی موارد پیشگیری و بهداشتی برای این امر در نظر گرفته شده است و هیچ تهدیدی برای سکونت دانشجویان در آینده نخواهد داشت.

او افزود: ورودی شهرستان انار به عنوان یکی از مبادی ورودی استان در کنترل شبکه بهداشت و درمان، نیروی انتظامی و هلال احمر است و از ورود تمامی کاروان های زیارتی و ماشین های ورودی از شهرهای آلوده به ویروس کرونا به استان جلوگیری خواهد شد.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار