معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان اصفهان گفت:برای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا امسال جمع‌آوری کمک‌های مردمی در جشن نیکوکاری از طریق کانال‌های ارتباطی و روش‌های نوین الکترونیکی انجام می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حمیدرضا طاهری معاون مشارکت‌های کمیته امداد استان اصفهان اظهار کرد: به دلیل اهمیت سلامت مردم و جلوگیری از شیوع بیماری امسال جمع‌آوری کمک‌های مردمی در جشن نیکوکاری از طریق کانال‌های ارتباطی و روش‌های نوین الکترونیکی انجام می‌شود.

او در خصوص راه‌های ارتباط واریز کمک‌های مردمی به حساب کمیته امداد در جهت کمک به مددجویان این نهاد، افزود: شماره حساب ۲۴۰۱۱۱۳۰۹۱۴۰۷۲ و شماره کارت ۶۰۶۳۷۳۷۰۰۰۰۰ بانک قرض الحسنه مهر ایران آماده دریافت کمک‌های مردمی هستند.

معاون مشارکت‌های کمیته امداد استان اصفهان تصریح کرد: بهتر است به دلیل توجه به عدم شیوع بیماری کرونا، کمک‌های مردمی به صورت نقدی و ترجیحاً الکترونیکی جمع آوری شود و کمتر کمک‌ها به صورت کالایی باشد.

او در خصوص تمهیدات جشن نیکوکاری، اظهار کرد: در این زمینه تابع دستورالعمل‌های ستاد مدیریت بحران استان هستیم، اما برپایی جشن نیکوکاری در مدارس کاملاً منتفی است و کمک آن‌ها هم به صورت الکترونیکی خواهد بود.

طاهری با بیان اینکه هنوز مشخص نیست که پایگاهی در سطح شهر خواهیم داشت یا خیر، افزود: مکاتبات لازم با مدیران استان برای تمهیدات مشخص و برپایی یا عدم برپایی این جشن داشته‌ایم و این منوط به بهتر شدن وضعیت کنترل بیماری و دستورات آتی خواهد بود، اما هنوز ایجاد پایگاه قطعی نشده است.

او با اشاره به اینکه سلامت مردم برای ما مهم است، تصریح کرد: با توجه به این شرایط مردم و خیران گرامی با روش‌های الکترونیکی کمک‌های خود را به کمیته امداد واریز کنند تا امکان کمک رسانی به نیازمندان برای کمیته امداد فراهم شود.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.