دبیر انجمن اسلامی دانشگاه شهید چمران اهواز از آمادگی این تشکل برای کمک به وزارت بهداشت جهت مقابله با کرونا خبر داد.

علی پارسا دبیر انجمن اسلامی دانشگاه شهید چمران در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با بیان اینکه انجمن اسلامی همیشه در خدمت انقلاب و مردم بوده است گفت: این تشکل دانشجویی آماده است تا در صورت نیاز برای مبارزه با ویروس کرونا به کمک نیرو های مرتبط وارد کار شود.

او افزود: تشکل ما آمادگی کامل دارد تا در صورت اعلام وزارت بهداشت برخی اماکن در اختیار خود را برای استفاده موقت به این وزارتخانه داده تا برای مقابله با بحران کرونا مورد استفاده قرار بگیرند.

پارسا بیان داشت: انجمن اسلامی دانشگاه شهید چمران همچنین می تواند تمامی امکانات و نیروهای خود را در خدمت وزارت بهداشت و درمان و استانداری جهت برای خدمت رسانی به مردم واگذار نماید.

دبیر انجمن اسلامی دانشگاه شهید چمران اظهار کرد: این تشکل در راستا روشنگر و تبیین و توانمندسازی اقشار مختلف مردم برای خدمت رسانی به بیماران و سایر افراد از هرگونه اختیارات خود استفاده خواهد کرد.

لازم به ذکر است که تاکنون بیش از ۱۵۰۰ نفر در ایران به کرونا ویروس مبتلا شده اند که بیش از ۲۹۰ نفر از این تعداد بهبود یافته و کمتر از ۷۰ نفر جان باخته اند.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار