مدیرکل گمرک کرمانشاه  گفت: در یازده ماهه سالجاری یک میلیاردو ۹۰ میلیون و ۶۸۰ هزارو ۳۹۳ دلار کالا با وزن ۲ میلیون و ۹۴۴ هزار و ۹۶۷ تن درگمرکات کرمانشاه، پرویزخان، خسروی و پاوه اظهار و صادر شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، ناظر گمرکات استان و مدیرکل گمرک کرمانشاه  گفت: تشریفات صادرات از گمرک کرمانشاه ۴۷۰ میلیون و ۸۹۰ هزارو ۴۵۴ دلار کالا به وزن یک میلیون و ۱۵۶ هزارو ۱۵۷ تن بوده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته از لحاظ ارزش ۴۳ درصد و از حیث وزن ۳۹ درصد کاهش داشته است.

ناظر گمرکات استان و مدیرکل گمرک کرمانشاه در ادامه بیان داشت: دراین مدت نیز تشریفات صادرات از گمرک پرویزخان ۴۸۸ میلیون و ۴۴۳ هزارو ۹۰۲ دلار کالا به وزن یک میلیون و ۱۶۹ هزار و ۹۸۷ تن می‌باشد که نسبت به مدت مشابه سال گذشته از لحاظ ارزش ۱۹ درصد و از حیث وزن ۱۴ درصدکاهش داشته است.

خلیل حیدری بیان کرد: در یازده ماهه سالجاری تشریفات صادرات از گمرک خسروی ۹۳ میلیون و ۹۴۸ هزارو ۸۰۲ دلار کالا به وزن ۲۷۹ هزارو ۱۶۰ تن می‌باشد؛ که نسبت به مدت مشابه سال گذشته از حیث وزن ۱۱ درصد افزایش و از لحاظ ارزش ۳ درصد کاهش داشته است.
او همچنین تشریفات صادرات گمرک پاوه را ۳۷ میلیون و ۳۹۷ هزارو ۲۳۵ دلار کالا به وزن ۳۳۹ هزارو ۶۶۱ تن عنوان نمود و افزود این میزان کالا در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته از حیث ارزش ۶۷ درصد و از لحاظ وزن ۱۴۰ درصد افزایش داشته است.

انتهای  پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.