حاجی‌میرزایی گفت: درحال حاضر مهم‌ترین مأموریت آموزش و پرورش این است که اطمینان پیدا کنیم آموزش دانش‌آموزان تعطیل نمی‌شود.

به گزارش خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش اظهار کرد: درحال حاضر مهم‌ترین مأموریتی که متوجه آموزش و پرورش است این است که اطمینان پیدا کنیم آموزش مجازی دانش آموزان تعطیل نمی‌شود؛ زیرا به هر دلیلی ناگزیر هستیم که از باز بودن مدارس جلوگیری کنیم چراکه بازگشایی مدارس سلامتی دانش آموزان را به مخاطره می‎‌اندازد.

نباید بگذاریم که تعطیلی مدارس منجر به تعطیلی آموزش شود

حاجی میرزایی گفت: نباید بگذاریم که تعطیلی مدارس منجر به تعطیلی آموزش شود. خوشبختانه حرکت گسترده‌ای در سطح کشور آغاز شده و سازمان صدا و سیما و شبکه آموزش به کمک نهاد تعلیم و تربیت آمده تا برای جبران کاستی‌ها کمک می‌کنند.

وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: در کنار همه تلخی‌هایی که این روز‌ها وجود دارد یک اتفاق امیدوار کننده به وجود آمده که فضای خوبی را در داخل خانواده‌ها ایجاد کرده است. این فضا اطمینانی را به خانواده‌ها داده که تعطیلی مدارس باعث تعطیلی آموزش نشده است.

او با بیان اینکه معلمان و مدیران مدارس به طور جدی باید به صحنه بیایند، مطرح کرد: یکی از وظایفی که در سند تحول بنیادین برای وآموزش و پرورش پیش بینی شده این است که با مسائل روز جامعه و نیاز‌های فوری و حیاتی جامعه واکنش نشان بدهد و یکی از واکنش‌ها این است که ما آموزش بهداشت و سلامت را در سطح معلمان و دانش آموزان گسترش دهیم. البته این کار در حال انجام است.

حاجی میرزایی اظهار کرد: از مدیران محترم مدارس و معلمان خواهشمندم در ارتباط دائم با دانش آموزان باشند و مطمئن باشند که آن‌ها فرصت‌های یادگیری لازم را در اختیار دارند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار