رئیس واحد ایمنی، بهداشت و محیط زیست شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد گفت: با هدف حفظ سلامتی کارکنان و به منظور پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا، تاکنون ۴۰ اقدام اساسی در سطح این مجتمع گازی انجام شده است.

۴۰ اقدام اساسی و پیشگیرانه به منظور مقابله با ویروس کرونا در پالایشگاه خانگیرانسید اسماعیل قادری رئیس واحد ایمنی، بهداشت و محیط زیست شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد و مسئول کمیته پیشگیری از شیوع کرونا در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، گفت:  با اعلام سازمان بهداشت جهانی و اپیدمی شدن انتشار ویروس کرونا در ووهان چین و اعلان وضعیت اضطراری این نهاد، بلافاصله کمیته شرایط اضطراری در پالایشگاه برگزار و تصمیمات مهمی اتخاذ شد.

او در تشریح اقدامات کمیته مدیریت شرایط اضطراری با موضوع پیشگیری در برابر شیوع ویروس کرونا تصریح کرد: از مهمترین تصمیمات این کمیته، کاهش ساعت کار اداری، تعطیلی کلیه اماکن ورزشی، فرهنگی، هنری، آموزشی مجتمع‌های مسکونی اعم از سینما، کتابخانه، رستوران، نمایشگاه ها، استخر و سالن‌های ورزشی و ... نموده است.

رئیس واحد ایمنی، بهداشت و محیط زیست شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد گفت: همچنین تهیه و توزیع بروشور‌های آموزشی، اطلاع رسانی و ارسال پیام‌های بهداشتی، ضدعفونی سرویس‌های ایاب و ذهاب کارکنان، مکان‌های عمومی و سالن‌های اداری به صورت مکرر و پیاپی در حال انجام است.

قادری افزود: اندازه گیری دمای بدن کارکنان در مبادی ورودی پالایشگاه، لغو ماموریت‌های خارج از منطقه، لغو بازدید‌های سایر نهاد‌ها از پالایشگاه و تغییرات بسیار اساسی در توزیع غذای رستوران از دیگر تصمیمات اتخاذ شده در کمیته مدیریت شرایط اضطراری بود.

او تصریح کرد: در این مدت کمیته سلامت شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد نیز با تشکیل جلسات روزانه و بررسی اقدامات انجام شده، ضمن پایش نتایج این اقدامات تصمیمات مقتضی را جهت کنترل و پیشگیری از شیوع این بیماری پیگیری می‌نمایند.

رئیس واحد ایمنی، بهداشت و محیط زیست شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد گفت: با انجام اقدامات پیشگیرانه و رعایت نکات بهداشتی و همچنین توجه کافی به الزامات و تصمیمات کمیته شرایط اضطراری و مقابله با ویروس کرونا توسط تمامی واحد‌های ذیربط و کارکنان، شاهد عبور موفقیت آمیز از شرایط کنونی باشیم.

انتهای پیام//م.ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار