دادستان ایلام:

با نظارت دادستانی و سپاه الکل در سطح داروخانه‌ها توزیع می‌شود

دادستان ایلام گفت:در راستای کنترل بازار توزیع مواد ضدعفونی و الکل با استقرار نماینده دادستان و سپاه در داروخانه‌ها و مراکز عرضه‌ی مواد بهداشتی، الکل مورد نیاز مردم با رعایت عدالت توزیع خواهد شد.

با نظارت دادستانی و سپاه  الکل در سطح داروخانه‌ها توزیع می‌شود

افشار خسروی‌زاد دادستان ایلام در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ با بیان اینکه دستگاه قضایی در برخورد با اخلالگران سلامت و بازار قاطع خواهد بود گفت: صاحبان داروخانه‌های متخلف بازداشت می‌شوند و داروخانه‌ها برای خدمت‌رسانی به مردم باز خواهند ماند.

او به پلمپ چند داروخانه متخلف در سطح شهر ایلام اشاره کرد و افزود:پلمپ این داروخانه‌ها برای جمع‌آوری مستندات و ادلّه قضایی صورت گرفت و به سرعت رفع پلمپ خواهند شد.

دادستان ایلام به مردم ایلام اطمینان خاطر داد: هیچ کمبودی در راستای توزیع اقلام بهداشتی بویژه الکل در سطح استان وجود نخواهد داشت.

خسروی‌زاد به پیگیری و راه‌اندازی واحد‌های تولید مواد ضد عفونی و ماسک مورد نیاز مردم در استان در آینده نزدیک اشاره کرد و افزود: تمهیدات لازم در این خصوص اندیشیده شده و این واحد‌های تولیدی در ایلام بهره‌برداری خواهند شد.

او ادامه داد: در تلاش هستیم با همکاری دانشگاه علوم پزشکی و وزارت بهداشت مواد بهداشتی و ضدعفونی به جای الکل در اختیار مردم قرار گیرد.

افشار خسروی‌زاد از مردم خواست: خونسردی خود را حفط کنند و از حضور غیر ضرور در داروخانه‌ها، بیمارستان‌ها، اماکن عمومی و سطح شهر خودداری نمایند.

او در پایان یادآور شد: با همکاری مردم و مسئولین کرونا در استان مهار و بازار حوزه‌ی سلامت کنترل خواهد شد.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.