در راستای اجرای برنامه‌های خلاقانه و مکمل آموزشی در ایام تعطیلی مدارس، پویش معلمان کوچک در چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود.

پویش معلمان کوچک برگزار می‌شودبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، مهدی پیکار مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری، از برگزاری پویش معلمان کوچک خبر داد.

او افزود: این پویش در راستای اجرای برنامه‌های خلاقانه و مکمل آموزش در ایام تعطیلی مدارس به علت شیوع بیماری کوئید ۱۹ برگزار می‌گردد.

پیکار اضافه کرد: در راستای تحقق مدرسه مجازی و استفاده بهینه از بستر شبکه‌های پیام رسان و در جهت تأمین برنامه‌های خلاقانه و مکمل آموزشی، پویش معلمان کوچک ویژه دانش آموزان مقطع ابتدایی استان برگزار خواهد شد.

او ادامه داد: در این پویش، دانش آموزان مقطع ابتدایی یکی از مباحث درسی مورد علاقه خود را برای همکلاسی‌های خود تدریس کرده و فیلم کوتاه ضبط شده آن را جهت تأیید معلم خود برای ایشان ارسال می‌کند که در صورت صلاح دید معلم مربوطه این فیلم را جهت استفاده سایر دانش آموزان در گروه‌های ایجاد شده توسط معلم مربوطه در شبکه‌های پیامرسان داخلی بارگذاری می‌نماید.

پیکار گفت: کلیه معلمان، دانش آموزان و اولیای محترم می‌توانند فیلم‌های خود را جهت بارگذاری در فضای مجازی، به نشانی adminchbmedu@ در پیامرسان ایتا ارسال نمایند.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
بازنشسته
۱۴:۲۲ ۱۳ اسفند ۱۳۹۸
با سلام جناب اقای حاج میرزایی لطف کنید با توجه به پایان سال دستور صدور حکم رتبه بندی بازنشستگان 98 را صادر فرمایید واین قشر ازدغدغه واضطراب نجات دهیدتمام اشکلات رتبه بندی مطرح شده حل شد فقط جواب بازنشستگان 98 مانده امیدشان اول به خدا ودر ثانی به لطف شما ممنون
آخرین اخبار