فرمانده انتظامی شهرستان چرداول اعلام کرد؛

تمهیدات ویژه پلیس چرداول در پیشگیری از شیوع ویروس کرونا

فرمانده انتظامی شهرستان چرداول از اتخاذ تمهیدات ویژه این انتظامی به منظور پیشگیری از شیوع بیماری کرونا و خطرات احتمالی برای شهروندان خبر داد.

تمهیدات ویژه پلیس چرداول در پیشگیری از شیوع ویروس کرونا

سرهنگ مظفر مهدیخانی فرمانده انتظامی شهرستان چرداول در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ گفت:ماموران پلیس به منظور پیشگیری از شیوع بیماری کرونا و حفظ سلامت شهروندان تمهیدات ویژه‌ای را در نظر گرفته است.

او افزود: به همین منظور ضمن تشدید اقدامات کنترلی بر اصناف عرضه مواد خوراکی و قلیان سرا‌ها در دو نقطه ورودی به شهرستان، چهارمله و پلیس راه شباب، دو ایستگاه مشترک باحضور کارکنان انتظامی و شبکه بهداشت و درمان شهرستان مستقر شدند.

سرهنگ مهدیخانی با بیان اینکه کنترل‌های لازم به منظور جلوگیری از ورود افراد مشکوک به این بیماری به استان انجام می‌گیرد، اضافه کرد: در صورت مشاهده موارد مشکوک برابر تصمیمات اتخاذ شده، توسط عوامل شبکه بهداشت و درمان شهرستان به قرنطینه منتقل خواهند شد.

فرمانده انتظامی شهرستان چرداول با اشاره به اینکه حفظ امنیت و سلامت شهروندان، مهمترین اولویت کاری پلیس است، از شهروندان خواست: به شایعات منتشر شده در فضای مجازی توجه نکنند و اخبار مربوط به این بیماری را فقط از مبادی رسمی کشور دنبال کنند.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.