رییس انجمن هنر‌های تجسمی قزوین گفت: اجرای نهایی و میدانی آثار بخش‌های «کاشی نگاره» و «تخم مرغ رنگی» جشنواره عیدانه ۹۹ به زمان دیگری موکول شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، امین علی نیا رییس انجمن هنر‌های تجسمی قزوین گفت: به منظور پیشگیری از گسترش بیماری کرونا مقرر شد تا اجرای نهایی و میدانی آثار بخش «کاشی نگاره» و «تخم مرغ رنگی» جشنواره عیدانه تعلیق شود.

علی نیا افزود: مراتب، چگونگی و زمانبندی اجرای بخش «کاشی نگاره» از طریق پورتال سازمان زیباسازی و رسانه انجمن هنر‌های تجسمی به اطلاع خواهد رسید.

او اضافه کرد: در بخش «تخم مرغ رنگی» هم برای رعایت هرچه بیشتر نکات ایمنی و بهداشتی در شرایط فعلی، مقرر شد سازه‌های تخم مرغ برای اجرای آثار هنرمندانی که در محدوده شهر قزوین سکونت دارند به نشانی اعلام شده از طرف هنرمند ارسال شود و هنرمندان به صورت انفرادی و در فضای منزل، حیاط، پارکینگ یا کارگاه‌های شخصی خود به اجرای اثرشان بپردازند.

رییس انجمن هنر‌های تجسمی قزوین گفت: آثار مجددا توسط پشتیبانی و لجستیک سازمان زیباسازی از آن‌ها تحویل گرفته می‌شود.

به گفته علی نیا، مدت زمان اجرای اثرتا پایان روز چهارشنبه ۱۴ اسفند ماه است.

او گفت: در مورد هنرمندان شرکت‌کننده‌ای که از خارج از محدوده‌ی استان قزوین در جشنواره شرکت کرده اند و آثارشان به بخش نهایی راه یافته است مراتب تعیین تکلیف حضور این هنرمندان در جشنواره پس از هماهنگی و برنامه ریزی از طریق دبیرخانه به اطلاع آن‌ها خواهد رسید.

رییس انجمن هنر‌های تجسمی قزوین گفت: هنرمندان برای اطلاع از برنامه‌ریزی ها، زمانبندی‌ها و شرایط اعلامی از طرف دبیرخانه رسانه انجمن هنر‌های تجسمی و پورتال اطلاع رسانی سازمان زیباسازی را به دقت دنبال کنند و در صورت وجود هرگونه سوال با شماره تلفن ها‌ی آقای صادق بابایی دبیر اجرایی جشنواره: ۰۹۳۹۵۶۱۸۸۵۵ و شماره تلفن‌های انجمن هنر‌های تجسمی استان قزوین:، ۰۲۸۳۳۳۲۸۰۰۷، ۰۹۰۲۴۵۰۲۱۱۷ تماس بگیرند.

انتهای پیام/ک

برچسب ها: عید نوروز ، نوروز 99
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار