خدمات بخش کشاورزی گیلان به منظور پیشگیری از شیوع بیماری کرونا به صورت غیر حضوری انجام می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، مهدی صادقپور، مدیر روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی استان گیلان گفت: کشاورزان و بهره برداران بخش کشاورزی به منظور پیشگیری از شیوع بیماری کرونا و حفظ سلامت جامعه حتی الامکان از مراجعه حضوری به سازمان جهاد کشاورزی و ادارات تابعه خودداری کنند.

او افزود: شماره تلفن ۳۳۳۲۰۰۱۴ و سامانه پیامکی ۱۰۰۰۹۳۷۱۰۰۸۳۱۹ آماده دریافت درخواست‌ها جهت انتقال به مدیریت و سایر حوزه‌های کاری است.

مدیر روابط عمومی جهاد کشاورزی گیلان با اشاره به لغو ملاقات حضوری ارباب‌رجوع با رئیس سازمان اظهار داشت: به‌منظور رعایت حال شهروندان تمامی درخواست‌های مردمی که در قالب ملاقات عمومی در روز سه‌شنبه هر هفته انجام می‌شد تا اطلاع ثانوی به‌صورت غیرحضوری امکان‌پذیر است.

بر اساس قانون ارتقاء سلامت نظام اداری و مقابله با فساد و در راستای شفاف‌سازی و پیشگیری از فساد اداری کلیه خدمات و فرایند‌های اجرایی سازمان از قبیل قوانین و شرایط دریافت هر خدمت، مدارک موردنیاز، زمان دریافت هر خدمت در پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان جهاد کشاورزی استان گیلان به آدرس www.jkgc.ir با عنوان (میز خدمت) قابل دریافت است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.