استاندار لرستان از تشکیل کمیته‌های مربوط به ستاد کنترل و پیشگیری از ویروس کرونا در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان،  استاندار لرستان از تشکیل کمیته‌های مربوط به ستاد کنترل و پیشگیری از ویروس کرونا در استان خبر داد.

سید موسی خادمی ، اظهار کرد: کادر درمانی، ایثارگران خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا هستند که عملکرد خوب آن‌ها جای تقدیر و تشکر دارد.

او در خصوص وضعیت بیمارستان بیماران کرونایی، تصریح کرد: اقدامات خوبی در زمینه تجهیز و تهیه امکانات در بیمارستان شهدای عشایر انجام شده است و به‌منظور تأمین فضا، بیمارستان ارتش خرم‌آباد در صورت نیاز به این ظرفیت اضافه خواهد شد.

استاندار لرستان با اشاره به موضوع کمبود ماسک در کشور، خاطرنشان کرد: در زمینه تهیه اقلام بهداشتی مانند الکل و ژل با توجه به تولید این مواد در داخل استان، مشکلی وجود نخواهد داشت که باید بر توزیع آن‌ها در جوامع هدف، کنترل صورت پذیرد.

خادمی اضافه کرد: پیرو دستورالعمل وزارت بهداشت، کمیته‌های پیشگیری و کنترل ویروس کرونا با مشخص نمودن دستگاه‌های اجرایی به‌عنوان روسای این کمیته‌ها و شرح وظایف آنان، معین شد که این کمیته‌ها ضمن اجرای دستورالعمل‌ها، گزارش اقدامات خود را به‌صورت روزانه ارائه خواهند داد.

او بیان کرد: مدیران در هر نقطه از استان با توجه به شرایط می‌تواند اقدامات لازم در جهت کمک به دانشگاه علوم پزشکی استان را در راستای کنترل و پیشگیری از این ویروس انجام دهند و نیازمند کسب دستور از جایی نیستند.

استاندار لرستان ادامه داد: با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و دوری از حضور در اماکن عمومی، تجمعات و پرهیز از سفر‌های غیرضروری، اقدامات لازم در جهت پیشگیری از شیوع این ویروس و ابتلا به آن انجام شود.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.