رییس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان از رسیدگی به ۱۷ پرونده تخلف مربوط به گران فروشی، کم‌فروشی و عدم عرضه تجهیزات و اقلام بهداشتی مورد نیاز مردم خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، فرزاد سردارزاده ، رییس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان با بیان اینکه ارزش ریالی این ۱۷ پرونده تشکیل شده ۳۹۸ میلیون و ۱۹۰ ریال است، اظهار داشت: علاوه بر تشکیل این تعداد پرونده، در این ایام یک مورد احتکار در شهرستان قروه که اقدام به دپوی ۱۸ هزار عدد ماسک در انبارخانگی کرده بودند، نیز کشف و ضبط شد.

او افزود: در یک هفته اخیر بیش از ۳۶۰ هزار عدد دستکش و ۵۰۰ عدد فیلتر ماسک شیمیایی نیز از یک انبار در مریوان هم توسط نیروی انتظامی کشف و ضبط شد.

سردارزاده یادآور شد: از ابتدای طرح نظارتی ویژه نوروز امسال هم که از اول اسفند آغاز شده تا ۱۲ اسفند، چهار هزار و ۳۶ مورد بازرسی از واحدهای صنفی و غیرصنفی در این استان توسط تیم های نظارتی و بازرسی انجام شده است.

رییس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان با اشاره به اینکه در این بازرسی ها ۲۴۰ تخلف احراز شده است، اضافه کرد: در نتیجه این بازرسی ها، ۱۹۵ پرونده به ارزش ۲ میلیارد و ۱۸۴ میلیون ریال تشکیل شد و برای سیر مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی تحویل گردید.

بر اساس آخرین آمار و اطلاعات موجود  ۱۰ مورد قطعی ابتلای به ویروس کرونا در کردستان ثبت شده و تاکنون مورد مثبتی که فوت کرده باشد در این استان گزارش نشده است.  

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.