مدیر بیمارستان فاطمه الزهرا (س) شهرستان مهریز گفت: تاکنون هیچ گونه علائم ویرس کرونا در این شهرستان مشاهده نشده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد  ، سید رسول محسن زاده مدیر بيمارستان فاطمه الزهرا (س) شهرستان مهریز گفت: از ابتدای وجود ویروس کرونا در کشور، تاکنون هیچ گونه علائمی از این ویرس در این شهرستان مشاهده نشده است.

او افرود: قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا در گرو رعایت اصول بهداشتی از سوی  تک تک افراد جامعه است که خوشبختانه در شهرستان مهریز با رعایت بهداشت از سوی  مردم و همکاری که تاکنون با خدمتگزاران خود در عرصه بهداشت و درمان داشته اند تاکنون علائمی از  این بیماری گزارش نشده است.

مدیر بیمارستان مهریز از عموم مردم فهیم شهرستان مهریز خواست به شایعاتی که در فضای مجازی منتشر می‌شود توجه نکنند و بدون هیچ نگرانی با رعایت کامل اصول پیشگیری ما را در این راه همراهی کنند.

محسن زاده از مردم شهرستان مهریز به علت رعایت نکات بهداشتی قدر دانی کرد و گفت: انتظار داریم برای حفظ سلامت خود و دیگر همشهریان  به جز در موارد اورژانسی به بیمارستان مراجعه نفرمایند.

او از همه افرادی که در این روز‌های سخت با مجاهدت و تلاش‌های شبانه‌روزی و با تحمل سختی‌ها و دوری از خانواده به هم‌ وطنان خود، خدمت رسانی می‌کنند سپاسگزاری کرد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار