از آغاز شیوع ویروس کرونا، دو هزار مورد بازرسی از داروخانه ها، فروشگاه‌های لوازم بهداشتی، رستوران ها، اصناف خدماتی و کارخانه‌های تولیدی انجام شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، سجاد رستمی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری گفت: از آغاز شیوع ویروس کرونا در کشور، دو هزار مورد بازرسی از داروخانه ها، فروشگاه‌های لوازم بهداشتی، رستوران ها، اصناف خدماتی و کارخانه‌های تولیدی این استان انجام شده است.

او افزود: در این بازرسی‌ها ۶۳ تخلف شناسایی و تشکیل پرونده شد.

رستمی اضافه کرد: از این تعداد بازرسی ها، ۲۵۰ بازرسی مشترک با اماکن و بازرسان دانشگاه علوم پزشکی انجام گرفت.

او با اشاره به کمبود اقلام بهداشتی به ویژه ماسک و الکل‌های ضدعفونی کننده در استان ادامه داد: با توجه به فعال شدن دو واحد در زمینه تولید الکل، سه واحد صنعتی دیگر نیز تقاضای تولید الکل داده که این درخواست را به وزارت صنعت، معدن و تجارت انتقال داده ایم و جواب این تقاضا روز شنبه به استان داده می‌شود.

رستمی گفت: همچنین با صدور یک روزه جواز تأسیس برای یک واحد تولیدی استان، تولید ماسک در استان آغاز شده، ضمن اینکه چند واحد صنفی خیاطی نیز برای تولید ماسک در استان اعلام آمادگی کرده اند.

او، ضدعفونی کردن واحد‌های تولیدی و صنعتی استان و نظارت بر سلامت کارگران را از دیگر اقدامات انجام شده در استان برشمرد و افزود: تاکنون هیچ یک از واحد‌های تولیدی و صنعتی استان تعطیل نشده و کم کاری نداشته اند.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار