مدیرکل پشتیبانی امور دام خراسان رضوی گفت: در طرح تنظیم بازار شب عید سهمیه استان ۱۶۰۰ تن بوده که از این مقدار ۸۰۰ تن گوشت قرمز و ۸۰۰ تن گوشت مرغ منجمد است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سعادت علی‌نیا مدیرکل پشتیبانی امور دام خراسان رضوی با بیان اینکه اکنون ۲۵۰۰ تن گوشت برای شب عید و ماه مبارک رمضان برای استان ذخیره شده که ۱۶۰۰ تن سهمیه استان برای طرح تنظیم بازار شب عید است، گفت: طرح تنظیم بازار گوشت در حوزه گوشت قرمز منجمد گوساله و مرغ منجمد از اول اسفند ماه شروع شده و تا ۲۹ اسفند ادامه دارد.

او تصریح کرد: در طرح تنظیم بازار شب عید سهمیه استان ۱۶۰۰ تن بوده که از این مقدار ۸۰۰ تن گوشت قرمز و ۸۰۰ تن گوشت مرغ منجمد است که در تمام شهرستان‌های استان توزیع می‌شود.

مدیرکل پشتیبانی امور دام خراسان رضوی گفت: قیمت هر کیلو گوشت قرمز ،گوساله منجمد برزیلی ۴۰ هزار تومان و مرغ ۱۲ هزار تومان برای مصرف کننده است.

علی‌نیا با تاکید براینکه هیچ مشکلی در حوزه تامین گوشت وجود ندارد، افزود: طرح تنظیم بازار در حال اجراست و در حوزه اصناف نیز مصوب شد که در صورت کمبود بتوانیم از ستاد تنظیم بازار افزایش سهمیه بگیریم و در این خصوص هیچ نگرانی مبنی بر کمبود نداریم.

مدیرکل پشتیبانی امور دام خراسان رضوی با بیان اینکه گوشت مرغ منجمد در طرح تنظیم بازار تولید داخل است، گفت: خوشبختانه امسال برای حمایت از تولیدکنندگان مرغ قرار داد‌های خوبی در استان منعقد شد و در حال حاضر مرغ از مرغداران خریداری و برای ایام عید و ماه مبارک رمضان ذخیره سازی شده است.

او تصریح کرد: اکنون ۲۵۰۰ تن گوشت برای شب عید و ماه مبارک رمضان برای استان ذخیره شده و خرید هم همچنان ادامه دارد که هر روز به این سهمیه افزوده می‌شود و در صورت کمبود از خارج استان نیز قابل تامین است.
 
انتهای پیام// ز.م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار