رئیس پلیس راهور کردستان گفت: تمامی مراکز تعویض پلاک و خدمات خودرویی سطح استان از روز شنبه ۱۷ اسفند ماه تعطیل می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، سرهنگ برزو مرادی گفت: چند روز پیش اطلاعیه‌ای از سوی پلیس راهور استان کردستان خطاب به شهروندان کردستانی مبنی بر اینکه با توجه به شیوع ویروس کرونا و در راستای پیشگیری از ابتلا به این ویروس، از مراجعه غیر ضروری به مراکز تعویض پلاک و خدمات خودرویی خودداری کنند، صادر شد، اما متاسفانه میزان مراجعه مردم نسبت به سال گذشته نه تنها کاهشی نداشت بلکه افزایش نیز پیدا کرد.

او افزود: به همین منظور در جلسه ستاد مدیریت بحران استان کردستان که شب گذشته تشکیل شد، مصوب شد که فعالیت کلیه مراکز تعویض پلاک و خدمات خودرویی سطح استان از روز شنبه تا اطلاع ثانوی تعطیل شود.

رئیس پلیس راهور کردستان ادامه داد: ممکن است برخی از شهروندان در هنگام خرید و فروش خودروی خود برای تعویض پلاک در وکالت نامه خود زمان محدودی را تعیین کرده و اکنون نگران اتمام این زمان باشند که در این راستا تمامی این وکالت نامه‌ها همچنان اعتبار خواهد داشت و پس از بازگشایی مجدد مراکز تعویض پلاک مورد پذیرش قرار خواهند گرفت.

سرهنگ مرادی یادآور شد: همچنین خودرو‌هایی که دستور توقیف آن‌ها به دلیل عدم تعویض پلاک صادر شده است، به دلیل تعطیلی مراکز تعویض پلاک دستور توقیف آن‌ها لغو و به بعد از فعالیت دوباره این مراکز موکول می‌شود و در این ایام شهروندان نگران توقیف خودروی خود نباشند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.