فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از کشف ۴۳۱ هزار بسته بهداشتی احتکار شده شامل انواع دستکش و محلول ضدعفونی کننده در شهر کرمانشاه خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، سرهنگ منوچهر رضایی گفت: از مجموع این کشفیات، ۲۵۰ عدد آن را ماسک و ۱۵۰ عدد نیز نیز مواد ضدعفونی کننده تشکیل می‌دهد.

او  ادامه داد: از دیگر اقدامات انجام شده کشف ۱۳ فقره سرقت و دستگیری ۸ سارق بوده است همچنین با تلاش پلیس ۴ خرده فروش مواد مخدر و معتاد نیز دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان سرپل ذهاب در پایان و با بیان اینکه ۱۴۰ قطعه مرغ خارج از شبکه بهداشت نیز کشف شده، افزود: اقدامات صورت گرفته در ۷۲ ساعت اخیر انجام شده است.



کشف ۴۳۱ هزار بسته بهداشتی احتکار شده در کرمانشاه


فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از کشف ۴۳۱ هزار بسته بهداشتی احتکار شده شامل انواع دستکش و محلول ضدعفونی کننده در شهر کرمانشاه خبر داد.

 سردار "علی اکبر جاویدان" اظهار داشت: پس از اطلاع پلیس امنیت عمومی کرمانشاه از وجود یک انبار محل احتکار کالا در میدان آیت الله کاشانی این شهر، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

او ادامه داد: ماموران پس از شناسایی محل و کسب مجوز قضائی همراه با نمایندگان سازمان تعزیرات حکومتی و اتاق اصناف نسبت به بازرسی از آن اقدام کردند.

سردار جاویدان بیان کرد: در این بازرسی، ۴۲۵ هزار عدد انواع دستکش لایتکس و ۶ هزار محلول الکلی ضدعفونی کشف شد.

فرمانده انتظامی استان، ارزش محصولات احتکاری کشف شده را طبق نظر کارشناسان یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال عنوان کرد.

او همچنین از دستگیری یک نفر در این رابطه و معرفی وی به دستگاه قضائی جهت سیر مراحل قانونی و صدور احکام لازم خبر داد.

سردار جاویدان تاکید کرد: با تعاملی خوبی که میان پلیس و دستگاه قضائی وجود دارد سخت‌ترین برخورد‌ها در انتظار احتکارکنندگان و گرانفروشان است.

رئیس پلیس کرمانشاه یادآوری کرد: پس از شیوع بیماری کرونا متاسفانه عده‌ای سودجو و منفعت طلب با احتکار کالا‌های مورد نیاز مردم و یا گران فروشی شرایط را برای آن‌ها سخت‌تر کرده اند.

او گفت: هرچند پلیس از همان روز‌های ابتدایی قاطعانه با ماجرا ورود پیدا کرد و تاکنون نیز توانسته مقدار بسیار زیادی از کالا‌های مورد نیاز نظیر ماسک، دستکش، محلول‌های ضدعفونی و پاک کننده زیادی را کشف کرد تا متولیان امر آن‌ها در اختیار مردم قرار دهند.

سردار جاویدان ادامه داد: برخورد قاطعانه و بدون گذشت پلیس با خاطیانی که سلامت مردم را با مخاطره مواجه کرده اند ادامه یافته و ذره‌ای در مقابل این افراد کوتاه نخواهیم آمد.

 




اجرای طرح بزرگ ارتقاء امنیت اجتماعی در اسلام آبادغرب

 

فرمانده انتظامی اسلام آبادغرب از اجرای طرح بزرگ ارتقاء امنیت اجتماعی در یکی از روستا‌های شهرستان خبر داد و گفت: در این طرح ۱۵ سارق و خرده فروش دستگیر شدند.

 سرهنگ "سلیم سلیمی" اظهار داشت: در این طرح گسترده که رئیس دادگستری و دادستان شهرستان اسلام آبادغرب نیز حضور داشتند حدود ۲ کیلوگرم انواع مواد مخدر و مقداری شیره تریاک از خرده فروشان کشف شد.

او ادامه داد: کشف ۱۰ قبضه سلاح جنگی و شکاری، ۱۸۰ عدد فشنگ و ۱۲ تیغه شمشیر و قمه از دیگر اقدامات صورت گرفته توسط پلیس بود.

سرهنگ سلیمی بیان کرد: یکی دیگر از اقدامات صورت گرفته توقیف ۲۱ دستگاه موتورسیکلت فاقد پلاک، پلاک مخدوش و فاقد مدارک لازم بود که برای بررسی‌های بیشتر تحویل پلیس آگاهی شد.

رئیس پلیس اسلام آبادغرب در پایان گفت: طرح‌های ارتقاء امنیت اجتماعی در فواصل مختلف سال اجرایی و با افراد متخلف برخورد خواهد شد.

 



مصالحه ۸۲ درصدی پرونده‌های ارجاعی به دایره مددکاری گیلانغرب

 

فرمانده انتظامی گیلانغرب گفت: با تلاش کارشناسان مشاوره و مددکاری دایره اجتماعی پلیس شهرستان، ۸۲ درصد پرونده‌های ارجاعی به این مرکز از ابتدای سال جاری به مصالحه انجامیده است.

سرهنگ "علی عزیزیان" اظهار داشت: یکی از اقدامات مفید و موثر کارشناسان دایره مشاوره و مددکاری پلیس در شهرستان گیلانغرب که بسیار مورد استقبال شهروندان قرار گرفته، مصالحه بین افرادی است که به دلیل مسائل مختلف به این مراکز مراجعه کرده اند.

او افزود: بیشتر پرونده‌های منجر به مصالحه در دایره مشاوره و مددکاری شهرستان مربوط به نزاع و درگیری، اختلافات زناشویی، تصادفات، اعتیاد و موضوعات حقوقی بوده است.

سرهنگ عزیزیان بیان کرد: مصالحه برخی از پرونده‌ها با تلاش مددکاران این فرماندهی با چندین جلسه پیگیری و رسیدگی توسط کارشناسان مشاوره صورت گرفته است.

فرمانده انتظامی شهرستان گیلانغرب، گفت: از ابتدای سال تعداد بیش از ۴۰۰ فقره پرونده به مراکز مشاوره ارجاع گردیده است که از این تعداد ۳۲۸ پرونده معادل ۸۲ درصد پرونده‌ها به مصالحه ختم شده است.

او افزود: واحدمشاوره و مددکاری این شهرستان به طور روزانه آماده پاسخگویی به سوالات و مشکلات شهروندان در حوزه‌های خانوادگی، حقوقی، فضای مجازی، آسیب‌های اجتماعی و اعتیاد است.

سرهنگ عزیزیان در پایان گفت: شهروندان می‌توانند همه روزه در ساعات اداری به واحد مشاوره پلیس شهرستان مراجعه و از خدمات رایگان این مرکز بهره‌مند شوند.

 

کشف جاروبرقی قاچاق در کرمانشاه

 

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از کشف ۲۴ عدد جاروبرقی قاچاق در ترمینال شهید کاویانی این شهر خبر داد.

سرهنگ "حسین براری" اظهار داشت: پس از اطلاع پلیس در خصوص وجود تعداد زیادی جاروبرقی قاچاق در انبار یکی از تعاونی‌های ترمیال شهید کاویانی، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

او ادامه داد: پس از حضور ماموران در محل که مجوز قضائی را نیز همراه داشتند ۲۴ دستگاه جاروبرقی قاچاق کشف شد.

سرهنگ براری، ارزش محموله قاچاق کشف شده را طبق نظر کارشناسان ۳۵۰ میلیون ریال عنوان کرد.

فرمانده انتظامی کرمانشاه از دستگیری یک نفر در این رابطه و معرفی به دستگاه قضائی جهت سیر مراحل قانونی خبر داد.



پلمب ۱۰ قلیانسرا در ثلاث باباجانی

 رئیس پلیس شهرستان ثلاث باباجانی گفت: به منظور پیشگیری از شیوع بیماری کرونا و طی ۷۲ ساعت اخیر ۱۰ قلیانسرا در سطح شهرستان پلمب شد.

سرهنگ بهمن گله جاری اظهار داشت: علاوه بر پلمب این تعداد قلیانسرا، ۳۹ عدد قلیان نیز کشف و جمع آوری شد.

او ادامه داد: همچنین با تلاش پلیس، ۲ کانکس که محل استعمال قلیان در پارک‌های شهرستان بود نیز جمع آوری و پلمب شد.

انتهای  پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.