مدیرکل صداوسیمای مرکز اصفهان گفت: با توجه به تعطیلی مدارس و حضور بیشتر خانواده ها در خانه برنامه های شاد و نشاط آفرین کنار برنامه های اطلاع رسانی بهداشتی و اجتماعی در دستور کار برنامه سازان قرار گرفته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،بهرام عبدالحسینی مدیرکل صداوسیمای مرکز اصفهان با اشاره به شیوع کرونا ویروس و ضرورت اطلاع رسانی دقیق و آگاهانه به جامعه گفت: جدول پخش برنامه‌های سیما، صدا و خبر شبکه استانی اصفهان‌منطبق با شرایط روز جامعه چیدمان شده است.

بهرام عبدالحسینی افزود:با توجه به تعطیلی مدارس و حضور بیشتر خانواده‌ها در خانه بخاطر توصیه‌های پزشکان برای مقابله با کرونا ویروس، برنامه‌های شاد و نشاط آفرین کنار برنامه‌های اطلاع رسانی بهداشتی و اجتماعی در دستور کار برنامه سازان قرار گرفته است.

او با بیان اینکه بخاطر این بیماری برنامه‌های مذهبی ماه رجب در شهربرگزار نمی‌شود گفت: برنامه‌های مذهبی و قرائت ادعیه با عنوان تک تک خانه هایمان یک هیات ساده اند به صورت زنده از شبکه استانی تلویزیون، رادیو) پخش می‌شود.

مدیرکل صداوسیمای مرکز اصفهان افزود: برنامه‌های معرفتی هم در بسته‌های ۵دقیقه‌ای تولید شده که به مرور پخش آن از شبکه استانی (تلویزیون ورادیو) شروع می‌شود.

عبدالحسینی قرائت زنده "زیارت امین الله" از برنامه زنده رود در روز "۱۳رجب"، اجرای دعای "ام داوود" در روز سه شنبه مصادف با "نیمه رجب"، و "دعای کمیل" در شب‌های جمعه را دیگر برنامه‌های فرهنگی و مذهبی شبکه استانی اصفهان در این ایام بیان کرد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار