افزایش سرعت وزش باد جنوبی/ فردا مه صبحگاهی در برخی نقاط

هواشناسی بوشهر از افزایش سرعت وزش باد جنوبی در سواحل شمالی و مرکزی خبر داده است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: از امشب تا پایان فردا، ضمن افزایش پوشش ابر در آسمان استان، سرعت وزش باد‌های جنوبی در سواحل شمالی و مرکزی نیز افزایش می‌یابد.

هادی سالاری افزود: شنبه و یکشنبه بارش‌های خفیف و گاهی رعدوبرق در برخی نقاط استان دور از انتظار نیست.

او ادامه داد: بر این اساس، آسمان امروز صاف تا کمی ابری همراه با غبار محلی و افزایش ابر پیش بینی می‌شود و از اواخر شب در سواحل شمالی و مرکزی گاهی وزش باد و فردا در برخی نقاط مه صبحگاهی رخ می‌دهد.

این کارشناس هواشناسی بوشهر بیان کرد: جهت وزش باد بیشتر جنوب شرقی تا جنوب غربی با سرعت ۸ تا ۳۰ کیلومتر در ساعت و از شب در سواحل شمالی و مرکزی ۱۰ تا ۳۴ گاهی تا ۴۲ کیلومتر در ساعت خواهد بود.

سالاری افزود: ارتفاع موج هم  ۳۰ تا ۹۰ سانتیمتر و از اواخر شب در سواحل شمالی و مرکزی طی ساعاتی ۶۰ تا ۱۲۰ سانتیمتر پیش بینی می‌شود.

او گفت: امروز کمترین دما با ۱۰ درجه سانتیگراد از جم گزارش شد و عسلویه با ۳۱ درجه بیشترین دما را در ۲۴ ساعت گذشته داشته است.

این کارشناس هواشناسی عنوان کرد: فردا در بندر بوشهر زمان جزر اول ۰۰:۳۶ بامداد، مد اول دریا ۰۶:۵۳ بامداد، جزر دوم ساعت ۰۹:۵۰، مد دوم دریا ساعت ۱۷:۲۷ خواهد بود.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.