رییس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری بانه از لغو مجوز خانه‌های مسافر در بانه برای پیشگیری از ویروس کرونا خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، سعدالله رحیمی خواه، رییس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری بانه  با بیان اینکه در خانه‌های استیجاری هیچگونه نکات بهداشتی برای پیشگیری از ویروس رعایت نمی‌شود اظهار داشت: با شیوع ویروس کرونا در کشور فعالیت خانه‌های استیجاری ممنوع شد و با متخلفان در این زمینه بر اساس قانون برخورد می‌شود.

او افزود: افرادی هستند در حاشیه خیابان‌ها و ورودی شهر بنرهای به عنوان اجاره منزل به دست گیرند و خودسرانه و بدون مجوز اقدام به اجاره منزل به مسافرین می‌کنند که براساس قانون با آنها برخورد می‌شود و در صورت تکرار جریمه نقدی می‌شوند.

رحیمی خواه اظهار داشت: امسال بر اساس دستور کمیته امنیت گردشگران ۴۸ واحد استیجاری پلمب شده و هیچگونه مجوزی برای خانه های استیجاری صادر نشده و تمام مجوزهای قبلی نیز لغو شده است.

 رییس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری بانه ادامه داد: با همکاری نیروی انتظامی و پلیس راهور از حضور مالکان خانه های استیجاری در سطح شهر جلوگیری می شود.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.