صمیمیان گفت: مرحله دوم محلول‌پاشی و ضدعفونی روستا‌های استان سمنان برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا با همکاری دهیاری‌ها و نهاد‌ها در حال انجام است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، مهدی صمیمیان مدیرکل امور روستایی و شورا‌ها استانداری سمنان با بیان اینکه مرحله دوم ضدعفونی کردن روستا‌های استان سمنان آغاز شد گفت: انجام بیش از ٢٥٠ عملیات ضدعفونی در روستا‌های استان سمنان در هفته پیش‌رو برنامه ریزی شده است.

او ادامه داد: در تعدادی از روستا‌های استان سمنان، عملیات محلول پاشی با تاخیر در حال پیگیری بود که به دهیاری این روستا‌ها تذکر داده شد.

صمیمیان تصریح کرد: بخشداری‌ها و دهیاری‌ها با همکاری شورا‌های اسلامی، نیرو‌های جهادی و مردمی، کشاورزان، نیرو‌های بسیج، کارکنان شبکه بهداشت و درمان و خیران به صورت مداوم برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در روستا‌ها تلاش می‌کنند.

مدیرکل امور روستایی و شورا‌ها استانداری سمنان تصریح کرد: علاوه بر محلول پاشی و ضدعفونی روستاها، دهیاری‌ها با نصب بنر و توزیع بروشور و اعلام پیام‌های بهداشتی از طریق بلندگو برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا به اهالی روستا، اطلاع‌رسانی می‌کنند.

او گفت: تعدادی بسته‌های بهداشتی در بین اهالی برخی روستا‌های استان برای مقابله با ویروس کرونا با کمک خیران توزیع شده است.

انتهای پیام / ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.