ستاد اجرایی فرمان امام (ره) از مدافعان سلامت در بیمارستان خوانساری اراک قدردانی کرد.

قدر دانی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) از مدافعان سلامت در اراکبه گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، با شیوع ویروس کرونا فرماندهان و سربازان مدافع سلامت در میانه میدان به نبرد طاقت فرسا با این کوچولوی میکروسکوپی مشغول هستند و در این راه از جان مایه می‌گذارند و برای مقابله با کرونا و سلامت افراد مبتلا تلاش می‌کنند.

به پاس این زحمات موسسه مصباح الهدی و قرارگاه جهاد ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در استان مرکزی از تلاش و مجاهدت‌های مدافعان سلامت بیمارستان خوانساری اراک قدردانی کرد.

حجت الاسلام قربانپور مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی در حاشیه این مراسم گفت: با هدف قدردانی از تلاش مدافعان سلامت و پرستاران و کادر درمانی بیمارستانی آیت الله خوانساری اراک، به همت موسسه مصباح الهدی قرارگاه جهاد ستاد اجرایی فرمان امام (ره) جمعی از روحانیون با اهدا شاخه گل و پک تغذیه، از تلاش و مجاهدت‌های این عزیزان قدردانی کردند.

احمری رییس بیمارستان آیت الله خوانساری اراک هم با قدردانی از تلاش و زحمات پرستاران و کادر درمانی و پشتیبانی بیمارستان آیت الله خوانساری اراک، کار مدافعان سلامت را ارزشمند دانست.

احمری گفت: این عزیزان در حالی مستقیما با ویروس کرونا در تماس هستند و برای مقابله با این ویروس تلاش می‌کنند که هم برای خود و هم خانواده شان خطر دارد.

انتهای پیام/ ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.