مدیرکل ورزش و جوانان کرمانشاه، از تمدید مجوز باشگاه‌های ورزشی استان تا پایان اردیبهشت ماه سال آینده خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،صابر رحیمی مدیرکل ورزش و جوانان کرمانشاه گفت : البته این تمدید مجوز فعالیت مربوط به باشگاه‌هایی می‌شود که اعتبار مجوز آن‌ها در یکی از ماه‌های اسفند ۹۸ و یا فروردین ۹۹ به اتمام برسد.

او گفت : از همین رو از مدیران این باشگاه‌ها تقاضا می‌شود از مراجعه حضوری برای تمدید مدت قرارداد تا تاریخ یادشده خودداری کنند.

رحیمی گفت: این تصمیم به خاطر پیشگیری از بیماری کرونا و حفظ سلامتی افراد اتخاذ شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه از تعطیلی همه فعالیت‌های ورزشی سطح استان خبر داد و گفت: هم اکنون هیچ مسابقه‌ای به صورت رسمی برگزار نمی‌شود.

او گفت: هم اکنون اداره کل ورزش و جوانان استان این آمادگی را دارد که همه ظرفیت‌های ورزش استان را برای مقابله با بیماری کرونا پای کار بیاورد.

رحیمی گفت: در همین راستا و برای ارتقاء بهداشت فردی و روانی جامعه، سازمان‌های مردم نهاد با همکاری سایر دستگاه‌ها اقداماتی را آغاز کرده اند.

مدیرکل ورزش و جوانان کرمانشاه گفت: سازمان‌های مردم نهاد با راه اندازی پویش‌های آگاهی بخش و صحبت کردن با مردم از طریق فضای مجازی نقش موثری در ارتقاء سلامت روان جامعه دارند.

او گفت: این سازمان‌ها به عنوان نزدیکترین گروه‌های اجتماعی به مردم می‌توانند در آگاهی بخشی و اطلاع رسانی بهداشتی و پزشکی نقش آفرینی کنند.

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.