معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان گفت: شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی استان ملزم به تامین دستکش یکبار مصرف در جایگاه‌های سوخت است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، حبیب‌الله خجسته‌پور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان گفت: بر اساس اطلاعیه سراسری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در خصوص همکاری در جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، تمام جایگاه داران سوخت موظف به انجام فرآیند سوخت گیری و پرداخت توسط اپراتور هستند.

او افزود: اگر امکان انجام فرآیند سوخت‌گیری برای تمام مراجعان توسط اپراتور‌های جایگاه‌های سوخت نباشد، جایگاه داران موظف به تامین دستکش‌های یکبار مصرف و در دسترس قرار دادن آن به تعداد کافی برای استفاده مردم هستند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان تصریح کرد: مسوولان جایگاه‌های سوخت این استان دقت کنند فرآیند سوختگیری و پرداخت بدون دستکش یک بار مصرف انجام نشود.

او با تاکید بر لزوم همکاری شهروندان در کنترل و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در استان سمنان، تصریح کرد: شهروندان مراقب نازل پمپ بنزین‌ها باشند و هنگام مراجعه به جایگاه‌های عرضه سوخت نیز تحت هیچ شرایطی به آن دست نزنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استان سمنان یادآور شد: به جایگاه‌داران توصیه شده تا به طور مرتب تمام تجهیزات را با مواد ضدعفونی کننده، تمیز کنند.

تعداد ابتلای قطعی به ویروس کرونا در استان سمنان روز شنبه به ۱۳۸ نفر رسید.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.