مهم‌ترین حوادث امروز را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت،مهم‌ترین حوادث امروز (یکشنبه ۱۸اسفند ماه ۹۸) استان گیلان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

کشف بیش از ۴هزار نخ سیگار قاچاق در لنگرود

سرهنگ مجید نیکوئی، فرمانده انتظامی لنگرود گفت: ماموران انتظامی در راستای مبارزه با قاچاق کالا، بازدید از صنوف را در دستور کار قرار دادند.

او افزود: در این بازدید‌ها از ۲ واحد صنفی ۴ هزار و ۵۶۰ نخ سیگار خارجی قاچاق کشف شد.

فرمانده انتظامی لنگرود گفت: در این راستا دو متهم ۳۹ و ۴۷ ساله برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

سرهنگ نیکوئی از شهروندان خواست، در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت افراد در زمینه قاچاق، مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش دهند.

تصادف در محور فومن به رشت یک کشته برجای گذاشت

سرهنگ "حسین محمدپور، رئیس پلیس راه استان گیلان گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع تصادف در محور فومن به رشت، بلافاصله ماموران پلیس راه به محل حادثه اعزام شدند.

او افزود: با حضور پلیس و تیم‌های امدادی در محل اعلامی و بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد یک دستگاه خودرو حین تردد در محور فومن به رشت منطقه خشت مسجد با یک عابر پیاده برخورد کرده و متواری شده است.

رئیس پلیس راه استان گیلان گفت: در این حادثه عابر پیاده که مردی ۳۵ ساله بود به علت شدت جراحات وارده در صحنه تصادف فوت کرد.

سرهنگ محمد‌پور با اشاره به اینکه اقدامات برای شناسایی و دستگیری راننده متواری در حال انجام است افزود: کارشناسان علت این حادثه را عدم توجه به جلو از سوی راننده خودرو متواری اعلام کرده اند.

کشف بیش از ۸ هزار عدد موادمحترقه غیرمجاز در رضوانشهر

سرگرد امیر وهاب زاده، فرمانده انتظامی رضوانشهر گفت: ماموران کلانتری مرکزی رضوانشهر حین کنترل خودرو‌‎های عبوری در محور مواصلاتی به یک دستگاه خودروی سواری پراید مشکوک شده و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

او با بیان اینکه در بازرسی از این خودرو ۸ هزار و ۱۷۰ عدد انواع مواد محترقه غیرمجاز و خطرناک کشف شد. افزود: کارشناسان ارزش مواد محترقه کشف شده را ۲۰ میلیون ریال اعلام کردند.

فرمانده انتظامی رضوانشهر گفت: در این راستا دو متهم ۲۲ و ۲۵ ساله دستگیر و با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

انتهای پیام/عط

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.