نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: کادر درمانی ایثارگرانه و مجاهدانه نقش می‌آفرینند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد با حضور در بخش عفونی بیمارستان هاجر (س) شهرکرد با اهدای گل از پزشکان، پرستاران و کادر درمان دانشگاه علوم پزشکی این استان قدردانی کرد.

او در این مراسم گفت: امروز همانند دوران دفاع مقدس عده‌ای ایثارگر و از خود گذشته در دفاع از کشور جهاد می‌کنند و پرستاران و کادر درمان چنین رسالتی را برعهده دارند.

نکونام افزود: کار بسیار ارزشمندی انجام می‌دهید، امروز جهاد فی سبیل الله همین کاری است که شما پزشکان و پرستاران دارید و زمینه سلامت و درمان مبتلایان را فراهم می‌کنید.

او اضافه کرد: کادر درمانی ایثارگرانه و مجاهدانه در این عرصه نقش می‌آفرینند و این از پرورش یافتن در مکتب اسلام و اهل بیت عصمت و طهارت (علیه السلام) است.

نکونام با تأکید بر اینکه پرستاران خط مقدم مبارزه با این بیماری هستید ادامه داد: این آمادگی، ایثار و از خودگذشتگی شما و حضور شما در خط مقدم مبارزه با این بیماری، به این بیماران هم روحیه می‌دهد.

او با بیان اینکه این مشکل را هم همانند مشکلات گذشته پشت سر خواهیم گذاشت گفت: شرایط مواجه امروز ما با این بیماری شبیه روز‌های اول جنگ تحمیلی است، وقتی جنگ تحمیلی شروع شد ما هیچ چیز نداشتیم، اما پیروز میدان شدیم و امروز شما پرستاران و پزشکان و کادر درمان ما هم سرداران آینده این کشور هستید و با یاری خدا در این عرصه پرورش پیدا کردید و مشکلات را هم پشت سر خواهیم گذاشت.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.