تکمیل هزار و ۱۷۴ واحد مسکن محرومان خراسان جنوبی

هزار و ۱۷۴ واحد مسکن محرومان در خراسان جنوبی تکمیل و آماده بهره برداری شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، آسمانی مقدم مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان سهمیه خراسان جنوبی برای ساخت مسکن محرومان را ۵ هزار واحد اعلام کرد و گفت: تاکنون ۲ هزار و ۶۷۴ واحد تکمیل شدند که از این تعداد دی ماه امسال هزار و ۵۰۰ واحد به بهره برداری رسیده است.

او با بیان اینکه برای ساخت ۶ هزار و ۵۶۴ واحد مسکونی در استان پرونده تشکیل شده است، افزود: برای ۵ هزار واحد مسکن محرومان در استان با بانک‌ها انعقاد قرارداد انجام شده است.

آسمانی مقدم با تأکید بر مشارکت بیش از پیش مردم در ساخت واحد‌های مسکونی، افزود:تاکنون ۴ هزار و ۷۶۷ واحد به مرحله اجرای فنداسیون، ۴ هزار و ۳۶۷ واحد دیوارچینی، ۳ هزار و ۷۷۳ واحد اجرای سقف و ۳ هزار و ۳۱۴ واحد به مرحله سفت کاری رسیدند.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گفت: برای ساخت هر یک از این واحد‌ها ۴۰میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه با بازپرداخت ۱۵ساله و ۲۵میلیون تومان کمک بلاعوض پرداخت می‌شود.

او افزود: واحد‌های مسکونی محرومان در مناطق روستایی با متراژ ۴۰ تا ۶۰ مترمربع و اسکلت پیچ و مهره ساخته شده که برای محرومان کم هزینه‌تر باشد.

انتهای پیام / ط آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار