رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: ۲۰ هزار لیتر الکل طی روز‌های آینده وارد ایلام می‌شود.

۲۰ هزار لیتر الکل طی روز‌های آینده وارد ایلام می‌شود

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ محمد کریمیان رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: شیوع بیماری کرونا در بسیاری از کشور‌های جهان باعث شده که برخی از اقلام بهداشتی کمیاب شود و با کمبود مواجه شود.

او تصریح کرد: در چند ماه اخیر و قبل از شیوع بیماری کرونا، ایران یکی از کشور‌های صادرکننده ماسک بود، اما در حال حاضر با شیوع کرونا و وجود افراد سودجو و دلال و احتکار این اقلام؛ با کمبود آن مواجه هستیم.

کریمیان تصریح کرد: تقویت زیرساخت‌های بهداشتی درمانی استان برای مواجهه با بحران‌ها و چنین شرایطی لازم است تا با بروز آن؛ آسیبی متوجه مردم نشود.

او افزود: خوشبختانه پس از شیوع بیماری کرونا در کشور و به تبع آن در استان، همکاری و تعامل شایسته‌ای بین دستگاه‌ها و ارگان‌ها برای مقابله با بیماری کرونا حاکم شده و بسیاری از دغدغه‌ها را رفع شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام اظهار کرد: در روز‌های اخیر بازدید‌هایی با حضور مسئولان دانشگاه علوم پزشکی و بازرسان تعزیرات حکومتی، اداره صمت و نماینده دادستان در جهت کنترل وضعیت بازار و جلوگیری از احتکار و کم فروشی و … انجام شده که دستاورد‌های ارزشمندی به همراه داشته است.

او گفت: در مقابله با کرونا نیز مردم با رعایت بهداشت فردی و عمومی و اقدامات پیشگیرانه؛ بر این بیماری غلبه خواهند کرد و آن را شکست خواهند داد.

کریمیان اظهار کرد: برای تهیه الکل صنعتی مورد نیاز استان مقدار ۲۰ هزار لیتر را با رایزنی با یکی از کارخانجات استان‌های مجاور توانستیم اخذ کنیم، که به واسطه آن بسیاری از کمبود‌های مربوط محلول ضدعفونی کننده در استان کاسته می‌شود.

انتهای پیام/ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.