کارشناس بهداشت شبکه بهداشت و درمان چالدران از راه اندازی ۴ ایستگاه کنترل و غربال گری بیماری کرونا در مبادی ورودی این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  ارومیه،اجرای طرح غربال گری بیماری کرونا به همت شبکه بهداشت و درمان چالدران با همکاری نیرو‌های انتظامی و شهرداری شهرستان در ۴ محور ورودی به چالدران انجام میگیرد.
 
کارشناس بهداشت شبکه بهداشت و درمان چالدران گفت: در این طرح با استفاده از تب سنج دیجیتالی مسافران ورودی به چالدران مورد ارزیابی قرار می‌دهیم. الحمدالله تاکنون مورد خاصی مشاهده نکردیم.
 
علیزاده مدیر شبکه بهداشت ودرمان چالدران بیان کرد: این ایستگاه‌ها در محور‌های مواصلاتی چالدران به طرف خوی-چالدران به طرف چایپاره-چالدران به طرف شوط - چالدران به طرف ماکو و چالدران راه اندازی شده است که از ساعت ۷ صبح تا ۷ عصر ادامه می‌یابد.
 
کارشناس بهداشت شبکه بهداشت و درمان چالدران افزود: درصورت مشاهده مورد خاص اقدامات ثانویه را انجام خواهیم داد یا در بیمارستان بستری خواهیم کرد و یا در قرنطینه خانگی خواهیم کرد.
 
اجرای این طرح تا اطلاع ثانوی در ورودی‌های شهرستان چالدران انجام خواهد گرفت.
 
سم پاشی و ضدعفونی کردن معابر، خیابان‌ها و اماکن عمومی شهرستان چالدران از جمله اقداماتی هستند که در خصوص پیشگیری و مقابله با کرونا در این شهرستان انجام می‌گیرد.
 
انتهای پیام/ ن م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مرادی
۱۳:۲۲ ۲۵ اسفند ۱۳۹۸
سلام آیاشایع کرده بودنددرچالدران سه مع هست درسته